Danielmix Skrevet i går, 14:27 #1 Skrevet i går, 14:27 (endret) Jeg er en god trent mann på 39 og nyter og vise meg frem. Er det noen kvinner som liker og argumentere og si hva de foretrekker og se? Endret i går, 14:28 av Danielmix
Ole Marius Skrevet i går, 14:38 #2 Skrevet i går, 14:38 Ikke at jeg er kvinne og målgruppen, men jeg antar dem vil komme med et svar i området "personlighet"
Trolltunge Skrevet i går, 14:46 #3 Skrevet i går, 14:46 Helt vanlig at menn liker å vise seg frem, og spesielt vise frem den stoltheten de har mellom bena. Menn trenger absolutt ikke være trente for å veldig gjerne ville vise seg frem. 😂 Vi kvinner er i flertall sørgelig lite interessert, med mindre mannen har en spesiell plass i hjertet vårt. Om du mente at du vil tjene penger på dette er det nok menn du bør satse på. 5 2 4
AnonymBruker Skrevet i går, 14:57 #5 Skrevet i går, 14:57 Ikke interessert. Anonymkode: b1454...f1e 4
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #7 Skrevet i går, 15:13 Nei, synes i grunnen kvinner er finere å se på, selv om jeg er heterofil kvinne. Anonymkode: fd1d5...895 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:13 #8 Skrevet i går, 15:13 Det kommer an på hva du liker å vise fram. Anonymkode: b0fe0...c9d
AnonymBruker Skrevet i går, 15:25 #9 Skrevet i går, 15:25 Visuelt kan ikke mannekroppen konkurrere med kvinnekroppen. Anonymkode: e8fdf...4df 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:31 #10 Skrevet i går, 15:31 Veltrente menn, og random halnakne/nakne menn for øvrig, er ikke intressant. Helt andre egenskaper som tiltrekker. Anonymkode: 33593...69d 4 4
Tvist Skrevet i går, 15:32 #11 Skrevet i går, 15:32 Hvis mannen er flink til noe kan det være fint å se på. Danse for eksempel. 2
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #12 Skrevet i går, 15:34 Spørs hva du vil vise fram. Jeg liker å se på swfarriers på youtube. Egentlig handler det om hester, men... Hadde han derimot vist seg fram i nettoen, hadde jeg raskt funnet noe annet å se på. Vil se overkropp, ikke fremmede tissetasser. Anonymkode: 425c1...bfe 2 2
Langline Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden Så er det jeg som rekker opp handa igjen😂Jeg følger noe karer på TikTok og jeg håper ikke døtrene mine oppdager det🙈 2 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden Du og de fleste menn vil vise frem stoltheten deres. Den stoltheten dere tror er unik ser veldig lik mange andre stoltheter menn har sendt oss. Penis ser veldig like ut, usikker på om deg og din er wow nok . Anonymkode: b334e...0a8 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden Jeg vil, om den er stor og "staselig", men så er jeg mann og ikke i målgruppen 😆 Anonymkode: 37497...383
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden Ikke litt engang, ikke om jeg fikk betalt for å se heller. Anonymkode: e466b...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden En naken mann kan vel de fleste kvinner se når som helst. Jeg er en heterofil kvinne, men syns i likhet med hun over at kvinnekropper er langt mer vakker å se på. Men hadde aldri betalt for å se en naken kropp, dem går det 10 000 av på dusinet på nettet. Anonymkode: 2cab3...015
Erfarenmann Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, synes i grunnen kvinner er finere å se på, selv om jeg er heterofil kvinne. Anonymkode: fd1d5...895 La nå en stakkars blotter med høyt selvbilde ha et lite håp da. Kanskje han har kjøpt seg frakk og alt 😆 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå