AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Fant ikke en slik tråd fra i år. Så nå er jeg spent på hva KG-folket skriver på ønskelista til nissen i 2025 🥰 Anonymkode: 8b76c...604 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Det kan se ut som det er flere som ikke ønsker seg så mye, og godt er nå egentlig det, jeg kan begynne: Siden det ser ut til å bli en snøfylt vinter ønsker jeg meg ski. Legosett for voksne, kanskje Star Wars. Smykke og hudkrem. Og hjemmebakst, det er alltid favoritten. 🥰 Anonymkode: 8b76c...604 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Jeg ønsker at vi får en skikkelig harmonisk og koselig juletid❤️🥰 Med masse julefilmer i julepysj, gode ting å spise, brettspill og kortspill sammen. Latter og glede ❤️ Og et legosett til hver, som vi kan bygge sammen😀 Så; 1. Harmoni 2. Legosett 3. Brettspill Anonymkode: 3c43d...f13 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Enebolig eller rekkehus på tre etasjer 🤣 En dagstur med hundeslede. Manikyr og pedikyr. Ferdig innrammet parbilder av meg og mannen. Motivasjon og pågangsmot ❤️ Anonymkode: ee388...723 1
fire24 Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enebolig eller rekkehus på tre etasjer 🤣 En dagstur med hundeslede. Manikyr og pedikyr. Ferdig innrammet parbilder av meg og mannen. Motivasjon og pågangsmot ❤️ Anonymkode: ee388...723 Og ny dørmatte! 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden En kashmina-genser (er så heldig at jeg har råd til å kjøpe det til meg selv) Poirot-julehefte: Barneselskapet. (Bilde fra Ark) Anonymkode: d893a...051 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden ullundertøy gavekort\ penger julekule med ultralyd bilde Anonymkode: 5858b...721 1
skreppamedleppa Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden I år er det alt ifra nye hodeputer, årskort på Fløybanen og Ulriken, ymse julekuler, klær, sko, fagbok "håndbok i rusbehandling", velvære produkter og lampe blant annet. + at jeg ønsker penger til reprasjon av en av mine kjæreste friluftsjakker (som jeg nekter å gi slipp på helt enda). 2 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Så mye livs- og viljeglede at jeg faktisk lager ønskerliste med bilder og greier slik som de overfor ^ Det er egentlig alt. Det må være kjekt å føle at man faktisk lever, og ikke bare eksisterer. Anonymkode: 2077c...962 2 4
Tjoheiii Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Gulløredobber med diamanter eller en baby til heheh (vi har allerede tre småttiser)💅🏻 mannen min blir sliten av meg til tider Skal sies at til hver morsdag ønsker jeg meg kun et gavekort på min årlige hårklipp hos cutters så jeg føler jeg kan slå til litt mer til jul🤭 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Diverse dyre oljer til matlaging sengetøy fra Halvor bakke diverse litt dyrere hudpleie Anonymkode: 91908...e20 1
Molly 4.5 år Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Sengetøy, laken,klær,bakemaskin og bøker 1
Mooza Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden - Fred på jord - at alle jeg er glad i får en fin, god og fredelig jul - at resten også får det - en julesang sunget av mine barn. (utrolig vakre stemmer..og da føler jeg julefreden senker seg) 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Skrevet 16 timer siden Aller mest ønsker jeg fred, lite stress og masse kos med familien i jula. Av materielle ting ønsker jeg masse god mat! Hvis jeg skal ha gaver ønsker jeg te, sjokolade, spennende matvarer, massasje, eller kanskje noen sølvøredobber jeg kan bruke mye i hverdagen. Anonymkode: f8cb3...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Skrevet 16 timer siden Får aldri julegaver av noen, så slipper å lage ønskeliste. Men hadde nok satt pris på en ny fargeleggingsbok (sånn for voksne) om noen hadde spurt. Synes det er ganske meditativt å holde på med Anonymkode: b2b94...de7 2 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Jeg ønsker at mitt barns besteforeldre skal anstrenge seg mer for å møte barnebarnet sitt. Kunne også trengt litt avlastning, men det viktigste er at de bygger en relasjon med henne. Men jeg kan like gjerne ønske meg 10 millioner kroner, så realistiske ønsker er: Gavekort på massasje Stor kasserolle Vinglass Anonymkode: c2e22...896 1
mamanodrama Skrevet 16 timer siden #19 Skrevet 16 timer siden Jeg sliter skikkelig med å ønske meg noe.. 1
Blikkboks Skrevet 16 timer siden #20 Skrevet 16 timer siden (endret) skreppamedleppa skrev (1 time siden): I år er det alt ifra nye hodeputer, årskort på Fløybanen og Ulriken, ymse julekuler, klær, sko, fagbok "håndbok i rusbehandling", velvære produkter og lampe blant annet. + at jeg ønsker penger til reprasjon av en av mine kjæreste friluftsjakker (som jeg nekter å gi slipp på helt enda). Å, den hjertedame t-skjorta🤩🤩 Kor er den frå? Endret 16 timer siden av Blikkboks 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå