AnonymBruker Skrevet 8. desember #21 Skrevet 8. desember 8 desember: Desember Anonymkode: 8d731...ffa
rockybalboa Skrevet 8. desember Forfatter #22 Skrevet 8. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): 8 desember: Desember Anonymkode: 8d731...ffa Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive når jeg logget meg inn.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember #23 Skrevet 8. desember rockybalboa skrev (9 timer siden): Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive når jeg logget meg inn.... hehe, da kom jeg deg i forkjøpet. Men man kan vel gjøre at flere kan svare? Anonymkode: 8d731...ffa
rockybalboa Skrevet 9. desember Forfatter #24 Skrevet 9. desember Ja, det er bare for flere å legge inn ord for den aktuelle dagen, selv om noen allerede har lagt inn et.
AnonymBruker Skrevet 11. desember #28 Skrevet 11. desember 11.des forutsigbar Anonymkode: db0ad...64c
AnonymBruker Skrevet 12. desember #31 Skrevet 12. desember 12.desember Handballkamp Anonymkode: db0ad...64c
AnonymBruker Skrevet 13. desember #32 Skrevet 13. desember 13.Des. Høytrykksrygg Anonymkode: 31e5a...4bf
rockybalboa Skrevet 13. desember Forfatter #33 Skrevet 13. desember En til for 13. des. Skjermbildene
rockybalboa Skrevet 15. desember Forfatter #36 Skrevet 15. desember En til for 15. desember, et ord som begynner på p og slutter på ule: pepperkakesmule
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå