kitekatt Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 (endret) Har 5 stk flere menn enn damer...ellers sitter det annenhver mann og dame som det jo skal. Hvordan løser man dette? Fant kanskje ut av det...dytter alle tenåringsgutta sammen ned i enden....men det vil allikevel bli litt feil ift. at det er to voksne menn som får mann da på hver side. Fortsatt interessert i å høre løsninger. Er hestesko. Endret 1. april 2006 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Jeg har hatt andre jenter/damer som bordkavaler noen ganger når det ikke har gått helt opp. Tror det er blitt gjort slik i de bryllupene jeg har vært i at vi/de som er til "overs" plasseres litt rundt omkring etter hva som er naturlig (slektskap, venner o.l), ikke at de har blitt samlet opp og plassert ved siden av hverandre alle sammen... Men det kommer vel helt an på...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Vil bare ønske deg lykke tll.... og håpe at alle som har noe de skulle sagt blir fornøyde.... selv syntes jeg ikke at det viktigste var alle regler og normer, jeg tenkte mer på hvordan folk ville ha det greit. når guttene ikke har damer - må de jo finne seg i å få en gutt til bordkavaler. vi var like mange av hvert kjønn, men vi valgte likevel å sette to jenter og to menn sammen, med tank på at det da ble den beste plaseringa av folk rundt bordet. strevde mye med dette, og resultatet ble kjempebra. la vanlige rregler tilside, og tenkte på hvordan folk hadde det greit. satt venner på den ene utstikkeren, og familie på den andre, da kom noe familie langt nede i forhold til andre... husk også å tenk på at talere og ike minst toastmaster lett kan reise seg og komme fram. også evt fotografer må sitte sentralt lykke til!!!!
Gjest Gjest_MarianneHR_* Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Jeg ville plassert de mennene litt rundt omkring etter hvem de kjente osv. Siden du også hadde lyst til at ikke samme kjønn skulle sitter overfor hverandre i hesteskoen forskyver du jo noe ved å plassere de single mennene litt innimellom.
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Jeg har den perfekte lösning. - Hva med å invitere noen av KG-jentene...?
kitekatt Skrevet 2. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2006 Jeg har den perfekte lösning. - Hva med å invitere noen av KG-jentene...? ← hehehe, ja det var en god ide!!!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 Jeg hadde latt noen damer få to bordkavalerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå