Gå til innhold

Gave til noen som nettopp har operert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mamma skal være på sykehuset i ca en uke fordi hun har operert ut en kreftsvulst. Jeg tenkte å gi henne noen blomster og en bok, men lurte på om noen har tips til andre gaver?

kanskje hun feks hadde hatt mer glede av en iPad? Så hun kan se serier? Hun liker å lese, men er ikke helt seg selv om dagen, veldig urolig og sliten, noe som er forståelig. Noen andre tips?

Anonymkode: 89df9...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mamma skal være på sykehuset i ca en uke fordi hun har operert ut en kreftsvulst. Jeg tenkte å gi henne noen blomster og en bok, men lurte på om noen har tips til andre gaver?

kanskje hun feks hadde hatt mer glede av en iPad? Så hun kan se serier? Hun liker å lese, men er ikke helt seg selv om dagen, veldig urolig og sliten, noe som er forståelig. Noen andre tips?

Anonymkode: 89df9...e35

Hvis hun ikke blir sliten av å se på skjerm, er jo det en fin gave, men kanskje hun bare har lyst å slappe av?

Hva med å la henne får høre på lydbok via mobilen? Gi henne abonnement på lydbøker altså?

Anonymkode: 9f5ec...d9a

Skrevet

Blomster er vel kkke ønsket på sykehus? Evt kan du sette i stand en fin bukett av falske blomster. 

Tror besøk, god mat (om hun får i seg mat), lesestoff og serier er vel så fint som noe annet. 

Anonymkode: bb05a...5dc

• Nyttig 1
Skrevet

Trenger hun gave da? 

Anonymkode: bda9f...53d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trenger hun gave da? 

Anonymkode: bda9f...53d

Kanskje datteren hennes mener hun FORTJENER en gave, selv om hun ikke trenger det.

Anonymkode: 58115...69a

Skrevet

Usikker på om blomster er lov? Har blitt strengt siste årene 😊

Anonymkode: c5af1...9d8

Skrevet

Jeg har hatt kreftbehandling, og da jeg var innlagt på sykehuset hadde jeg ikke konsentrasjonsevne nok til å lese bøker. (Og blomst var ikke ønskelig på pasientrommene.) Jeg hadde med meg iPad, og den ble flittig brukt både til serier, sosiale medier, podcaster og generell surfing/scrolling. Hvis hun ikke har nettbrett fra før kan det være en veldig god ting. Husk også ørepropper eller hodetelefoner av hensyn til andre syke. 

IPaden ble brukt mye gjennom hele sykdomsperioden, egentlig. 

Anonymkode: 7254a...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...