Gå til innhold

Ville dere bodd her

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet
:erter: Du, det er lett å gå surr her da. Marseille, Versaille, Ludvig 14 og Ludwig II -  :grine:  :ler:

Jeg har faktisk vært og sett sengen Kongen sov i på slottet i Versailles, jeg.......... :sjarmor:

Og nå skal jeg snart treffe sangkongen!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåja...kunne jo alltids budd der! Men det skulle helst stått midt i London :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Hadde ikke hatt råd til strømregningen. Men jeg hadde gjerne kommet på besøk og bodd der litt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg har faktisk vært og sett sengen Kongen sov i på slottet i Versailles, jeg.......... :sjarmor:

Og nå skal jeg snart treffe sangkongen!! :hoppe:

Ja, det skal du! :hoppe:

:klem:

Skrevet

Nei, jeg kunne aldri tenke meg å bo i Tyskland.

Skrevet

Jeg har faktisk vært på omvisning i dette slottet, som ligger ved en by som heter Füssen. Flott område med dramatisk natur.

Men det jeg skulle si var at toalettet til kongen lå i et av de øverste rommene, og "røret" som skulle frakte "etterlatenskapene" til kongen gikk altså helt fra toppen og ned gjennom alle etasjene i slottet. Du kan nesten si at han satt på en 100 m høy utedass når han skulle på do... :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Definitivt ikke. Kalde steinvegger - det ser kaldt og lite hjemmekosleig ut.

Liker meg best hjemme. :)

Gjest gjest 0
Skrevet

kom ikke inn på linken jeg :sur:

men jeg hadde antageligvis ikke turt hvis det var et kjempestort slott... Jeg er så mørkeredd... Kanskje hvis jeg hadde hatt hovmester, renholdshjelp, kokk og andre tjenere som bodde på slottet sammen med meg så det hele tiden var noen der...

Gjest King James II
Skrevet

rart for linken virker...

Gjest gjest 0
Skrevet

Ja nå kom jeg inn! :)

Men nei, der hadde jeg ikke turt å bo....

Gjest gjest1
Skrevet

Alt for stort - jeg greier jo ikke holde orden her en gang....

Litt for ensomt også forresten, jeg liker å ha folk rundt meg jeg, og asfalt i umiddelbar nærhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...