Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Ville dere bodd i dette slottet som ligger i Bayern i det sørlige Tyskland som en gang var hjemmet til Kongen av Bayern ? http://www.bogans.it/castel.jpg
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Mmmmm... følger det med vaskehjelp? Får jeg noen inntekter av alle de turistene som er innom hver dag?
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Er ikke dette slottet til han gale kongen? Solkongen, Ludvig 14? Han Wagner-inspirerte gale, gale mannen som lagde slott som Walt Disneys "Tornerose-slott" er inspirert av? Det er vel ikke akkurat et sted å bo i?
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 (endret) Ludvig 14 var Fransk. Og han bodde i Paris. Dette slottet er Tysk og har ikke noe med Ludvig 14 og gjøre. Så nei dette slotter er ikke det med Ludvig 14 av Frankrike og han bodde i Versailles. Dette slottet i Tysland heter Neuschwanstein Det var Kong Ludvig II av Bayern som bodde i dette slottet Og det er har heller ikke noe med Tonerose og gjøre. Men det er det slottet som Walt Disny ble inspirert av til og lage slottet i Disny World. Jeg ville ihvertfall bodd der. Helst helt alene Endret 1. april 2006 av King James
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Ludvig 14 var Fransk. Og han bodde i Paris. Dette slottet er Tysk og har ikke noe med Ludvig 14 og gjøre. Så nei dette slotter er ikke det med Ludvig 14 og han bodde i Versailles. Dette slottet i Tysland heter Neuschwanstein Og det er har heller ikke noe med Tonerose og gjøre. Men det er det slottet som Walt Disny ble inspirert av til og lage slottet i Disny World. Jeg ville ihvertfall bodd der. Helst helt alene ← Åja, blander med han som bodde i Marseille jeg Men han var splitter gal han her og, (ble han druknet eller druknet seg i en av innsjøene på området sitt til slutt?) og det jeg mente med Tornerose er som du og skriver at det var inspirasjon til Torneroseslottet. Hva het denne kongen igjen da?
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 (endret) Av det slottet i Tyskland ?...Han het Ludwig II av Bayern og levde mellom 1845-1886. Og regjerte fra 1864. Og han var gal ja..Ble jo kalt for den gale Kongen. Så han levde rundt 140-150 år etter Sol Kongen. Endret 1. april 2006 av King James
Mini_me Skrevet 1. april 2006 #7 Skrevet 1. april 2006 Stilig slott..... skulle gjerne hatt det, men ikke i Tyskland...helst i Norge. DET hadde vært greit det....
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #9 Skrevet 1. april 2006 Åja, blander med han som bodde i Marseille jeg Marseille? Nå begynner du å bli hysterisk morsom.
Mini_me Skrevet 1. april 2006 #10 Skrevet 1. april 2006 Hadde jeg hatt det slottet hadde jeg selvfølgelig hatt tjenere som vasket og ryddet.....det sier seg jo selv...
Knurr Skrevet 1. april 2006 #11 Skrevet 1. april 2006 Hvis barna har soverom i den ene enden, og du i den andre... også blir det tordenvær, barna blir redde, og løper for å finne foreldrene... også er tordenværet over før de rekker frem? Jeg tror jeg gladelig ville tatt til takke med noe mindre enn dette. Men pent var det!
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #12 Skrevet 2. april 2006 Jeg ville vært livredd om kveldene, så nei
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #13 Skrevet 2. april 2006 Jeg kunne godt bodd der. Jeg kunne godt bodd på slottet til SOlkongen i Versailles også jeg.Men ikke sammen med han personlig.
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #15 Skrevet 2. april 2006 Åja, blander med han som bodde i Marseille jeg ← Marseille? Nå begynner du å bli hysterisk morsom. ← Jeg kunne godt bodd på slottet til SOlkongen i Versailles også jeg. ← Du, det er lett å gå surr her da. Marseille, Versaille, Ludvig 14 og Ludwig II -
Lassie Skrevet 2. april 2006 #16 Skrevet 2. april 2006 Nei takk - hadde vært livredd på høylys dag, jeg, for dette så ut som et skikkelig spøkelsesslott! *lettskremt*
Gjest -eline- Skrevet 2. april 2006 #18 Skrevet 2. april 2006 Jeg ville vært livredd om kveldene, så nei ← Jeg og! Jeg hadde ikke klart å bo i et hus hvor man har så mange rom at man ikke kan vite/høre om det er noen i rommene på andre siden av huset eller ikke...
Gjest Tristessa Skrevet 2. april 2006 #19 Skrevet 2. april 2006 Det hadde ikke vært dumt, nei. Jeg ønsker meg et ekstra rom i leiligheten min, her får man jo ganske mange ekstra rom på kjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå