AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:30 #41 Skrevet tirsdag kl. 18:30 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Om det er eneste meldinger du får fra menn så er du kanskje ikke ei som menn anser verdt å skrive bedre til. Finnes plenty av oppegående menn Anonymkode: 434fb...2ca For en unødvendig kommentar. Ja, enig i at det finnes plenty av oppegående menn - men de skriver ikke slike meldinger til noen. De skriver enten normale meldinger, eller lar være. De som skriver disse type meldinger sender de sikkert ut til hvem som helst, uten skam. Tviler på det har så mye med mottakeren personlig å gjøre. Anonymkode: e5ba8...10f 6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:19 #42 Skrevet tirsdag kl. 20:19 Singel kvinne 43. Ingen bilder av meg og menn eller meg og barn på SoMe. Noen få bilder av meg selv med normal påkledning, ingen spesielt pynta/sminka. Får ingen henvendelser. Og ønsker det heller ikke. Er på Tinder. Har selvsagt en liten samling med bilder der, både pynta, lettkledd (bikini, sommerkjoler etc) og vanlig, samt litt tekst om hva jeg søker. Får fort 99+ likes, men har kanskje fått tre matcher siden august. Sveiper vel et par-tre til høyre daglig. Så kan ikke si jeg rennes ned verken her eller der nei. Anonymkode: 69f0a...88a 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:33 #43 Skrevet tirsdag kl. 20:33 Cupido, fetlife, og lignende: fra 2 - 20 nye henvendelser i uka. Er blitt midt i 40 årene og har vist draget i virkeligheten og. Men det er langt mellom de jeg går godt over ens med: Jeg må rutinemessig spørre etter om det finnes partnere, kjærester eller mennesker som mener de er i forhold med mannfolket. Jeg føler meg mer stresset enn bortskjemt. Jeg har flere klare, spesifikke ting jeg ser etter og med uteendepreferanser på toppen, er det ikke så mange å velge mellom - og de må og være interessert i meg. Anonymkode: dcc7f...71a 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:38 #44 Skrevet tirsdag kl. 20:38 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg får diverse flørt inn av menn i innboksen på Instagram, men det er jo også fordi jeg har noen tusen følgere der (og de fleste er dessverre menn, selv om jeg hovedsaklig følger kun kvinner selv). Er gift på 20.året, ikke spesielt pen, men mannfolka tror vel at jeg er lett å få i boks, da, siden jeg "sikkert ikke får så mange tilbud" (men det gjør jeg). Anonymkode: ebdbc...72b Du sier det er dessverre menn… du kan vel bare hindre dem i å følge deg? Tenker, siden de ikke er ønsket? Anonymkode: cc576...ac3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:46 #45 Skrevet tirsdag kl. 20:46 Uanonym bruker skrev (11 timer siden): Jeg er en voksen kvinne som har vært gift i mange år, får absolutt ingen "tilbud" jeg heller Tror nok det er folk som er aktive på nettdating man snakker om, i så fall. Det gjelder nok ikke så veldig mange. Ikke jeg heller. Og disse «tilbudene» handler nok kun om sex, gjerne fra menn som sender ut meldinger til masse damer i håp om at noen få skal gi dem gratis sex, uten noen strings attached. Ikke at det er noe galt i det, altså. Men det er ikke som at menn har så mye grunn til å være misunnelige på det. Legger man bort alt som heter standard og preferanser kan nær sagt hvem som helst få seg noe, uansett kjønn. Anonymkode: b2001...8c5 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:55 #46 Skrevet tirsdag kl. 20:55 Aldri opplevd heller… Men nå har jeg aldri lagt ut et bilde av meg noen steder på nett da… Men om jeg hadde vært aktiv og lagt ut mye bilder av meg, og bilder som var lettkledde og av som var tydelig av seksuell karakter eller bilder av føttene mine, hadde det sikkert kommet masse ‘’tilbud’’… 🤣 Og nei, jeg er ikke noe spesielt pen.. Er helt vanlig.. Tror det er få vanlige jenter/damer som opplever at innboksen er full av tilbud, og da spesiellt seriøse tilbud😂 Anonymkode: 5aa7e...b5c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:14 #47 Skrevet tirsdag kl. 21:14 Handler selvfølgelig mye om hvor akriv man er på SoMe og diverse andre plattformer. Jeg har hverken Instagram, Tinder, Snapchat, tiktok, Fetlife, Grindr og hva de nå heter alle sammen. Ergo får jeg ingen meldinger heller. Har Spond...men det er ikke akkurat en sjekkearena. Har aldri fått noe her på KG heller, selv om jeg oftest skriver med brukernavn. Jeg godt gift og snart 50, så har absolutt ikke noe ønske om å få slibrigheter i noen innboks. Anonymkode: dcb42...507
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 21:32 #48 Skrevet tirsdag kl. 21:32 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Inspirert av diskusjonen i en annen tråd, med tilbakeblikk til det som fremkommer i sosiale medier, der en del menn mener dette. Da lurer jeg på: er jeg den eneste kvinnen i dette landet som aldri har fått et "tilbud" i innboksen? Min innboks er jomfruelig ren for annet enn meldinger fra venner, bekjente, mannen, barna og businesspartnere. Jeg er over 40 år, og har aldri opplevd å få noen slike meldinger. Er det fordi jeg ligger på 0 på attraktivitetsskala? Eller er det likevel ikke vanlig å få slike meldinger i hytt og vær? Anonymkode: b709d...725 Lag profil på Møteplassen eller Match. Du trenger bare navn og bilde. Vips så har du 750 uleste meldinger i innboksen.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:39 #49 Skrevet tirsdag kl. 21:39 Rødvinsfilosofen skrev (2 minutter siden): Lag profil på Møteplassen eller Match. Du trenger bare navn og bilde. Vips så har du 750 uleste meldinger i innboksen. Har ingen problemer med å tro dette altså.. Men… Kan de anses som tilbud? 🤷♀️ Har venninner på diverse dating sider, og de får jo masse meldinger, men de er jo av ganske ymse grunner 😂 Vet ikke om de kan anses som tilbud på noen måte.. Anonymkode: 5aa7e...b5c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:39 #50 Skrevet tirsdag kl. 21:39 Jeg får en del på sosiale medier, spesielt hvis jeg poster en selfie så kan det renne inn en del forespørsler om date. Men null og niks på nettdating, var jeg så heldig at jeg fikk en melding fikk jeg aldri melding nummer to og jeg svarte alltid vennlig. Så ikke vet jeg hvor menn får det fra at det er så enkelt på tinder. Anonymkode: 0c62a...6f3 1
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 21:45 #51 Skrevet tirsdag kl. 21:45 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingen problemer med å tro dette altså.. Men… Kan de anses som tilbud? 🤷♀️ Har venninner på diverse dating sider, og de får jo masse meldinger, men de er jo av ganske ymse grunner 😂 Vet ikke om de kan anses som tilbud på noen måte.. Anonymkode: 5aa7e...b5c Vet ikke hvor man legger lista for hva man anser som «et tilbud»? 😅 Når det tikker inn et bilde av en erigert penis i innboksen - er det «et tilbud» ? Når en gift mann sender en SMS ut av det blå «Du er savnet i kveld 😉» - er det et tilbud? Når en servitør gir deg og venninnene dine en flaske Prosecco «fra mannen i hjørnet der borte» er det å anse som et tilbud? Er man konvensjonelt pen så får man helt sikkert mer oppmerksomhet enn hvis man ikke er det. Noen kan oppleve det som en ego-boost. Andre opplever det kanskje mer som «støy» ? 1
knooters Skrevet tirsdag kl. 23:38 #52 Skrevet tirsdag kl. 23:38 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Inspirert av diskusjonen i en annen tråd, med tilbakeblikk til det som fremkommer i sosiale medier, der en del menn mener dette. Da lurer jeg på: er jeg den eneste kvinnen i dette landet som aldri har fått et "tilbud" i innboksen? Min innboks er jomfruelig ren for annet enn meldinger fra venner, bekjente, mannen, barna og businesspartnere. Jeg er over 40 år, og har aldri opplevd å få noen slike meldinger. Er det fordi jeg ligger på 0 på attraktivitetsskala? Eller er det likevel ikke vanlig å få slike meldinger i hytt og vær? Anonymkode: b709d...725 Det er bare tullprat at kvinner er "bortskjemte med tilbud". For det første så er det en nærmest barnlig forenkling å tro at "mer = bedre". Hvis interessen kommer fra noen man ikke er interessert i i det hele tatt, er den et problem og ikke et gode. Det er tross alt ikke en god følelse å avvise noen. Jo færre avvisninger man må ta, jo bedre. Men, avvisninger er også en pris som ofte må betales for å finne den rette. I tillegg representerer for mye interesse støy. Du vil jo ikke ha simple menn i innboksen som tenker "oi, hu derre der hadde fin kropp, kanskje det er drømmedama" - du heller ha dem som har litt mer ordentlige grunner til å initiere kontakt. Drukner du i interesse, er det sannsynlig at mye av den er for overfladiske grunner hvor man håper det beste på resten av pakka, fremfor at man har huket tak i noe spesielt ved akkurat DEN kvinnen som gjør henne interessant. 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:48 #53 Skrevet tirsdag kl. 23:48 Jeg har nok "alltid" en mann eller 2 som melder sin interesse. Om det er på facebook, snap eller på sms. Er kronisk singel. Er 41 og mitt lengste forhold varte 3 år. Hatt aleneomsorg for barn i alle år. Så ja, for meg så stemmer det. Beskrives nok som søt, heller enn pen, men blir likt av menn og har alltid hatt "draget". Ikke at jeg var så veldig klar over det selv når jeg var yngre. Anonymkode: f5cc6...a3d
Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 23:56 #54 Skrevet tirsdag kl. 23:56 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Inspirert av diskusjonen i en annen tråd, med tilbakeblikk til det som fremkommer i sosiale medier, der en del menn mener dette. Da lurer jeg på: er jeg den eneste kvinnen i dette landet som aldri har fått et "tilbud" i innboksen? Min innboks er jomfruelig ren for annet enn meldinger fra venner, bekjente, mannen, barna og businesspartnere. Jeg er over 40 år, og har aldri opplevd å få noen slike meldinger. Er det fordi jeg ligger på 0 på attraktivitetsskala? Eller er det likevel ikke vanlig å få slike meldinger i hytt og vær? Anonymkode: b709d...725 Jeg tror det utsagnet gjelder kvinner som er unge og på ulike nettdatingsider. Og alle henvendelser skyldes ikke genuin interesse for kvinnen og et langvarig forhold. Mange er bare ute etter ONS. Det er hvert fall det jeg tror. Jeg har heldigvis ingen erfaring med den slags, så ta det med en klype salt. Jeg møtte min ektemann på gamlemåten, nemlig på en fest gjennom felles bekjente 😅 1
Uanonym bruker Skrevet 20 timer siden #55 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 25.11.2025 den 18.51): Det er snakk om innboksen til unge attraktive kvinner Anonymkode: 434fb...2ca De som får en masse sånne tilbud, er nok kvinner som legger ut en masse bilder av seg selv, vil jeg tro. Det gjør ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #56 Skrevet 20 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (På 25.11.2025 den 22.32): Lag profil på Møteplassen eller Match. Du trenger bare navn og bilde. Vips så har du 750 uleste meldinger i innboksen. Jepp. Men det er bare én ting de er ute etter. Jeg husker jeg lagde profil på en nettdatingside for noen år siden. Hadde kun navn, alder og bilde først, og det hagla inn med meldinger. Da jeg utvida profilen med mer om meg selv som person, interesser, utdanning osv. ble antall meldinger kraftig redusert. Anonymkode: 1b61e...b3e
Salamandra Skrevet 13 timer siden #57 Skrevet 13 timer siden (endret) Får en del på TikTok, har ikke posta noen videoer av meg selv men har bilde av meg selv i profilen. Noe er åpenbart spam og forsøk på catfishing, mens andre ser ut til å være ekte kontoer. På Tinder blir det for mye av det gode, vanskelig å finne han som kan passe for meg når det blir så mange åpenbart uaktuelle profiler å sortere ut. Endret 13 timer siden av Salamandra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå