Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Noen som har erfaring med en hold-in truser? I så fall, hvordan funka de, og hvilke da?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Har god erfarign med en kjøpt i undertøysbutikk, men spiler. Den er høy i livet, gåtr helt opp til ribbene og har heklter foran. Går ned 1-2 buksestørrelser i livet.
ashera Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 (endret) *ser for meg en scene i en av Brigdet Jones-bøkene, der en slik panty ruller seg ned, strammer på midten og lar det tyte ut ovenfor* Noe slikt som ovenstående debattant skriver høres da usannsynlig ubehagelig ut. Klamt og jævlig. Jeg ville ha gått for en enkel panty e.l. Ikke noe som går over midjen. En hold-inn-truse må ikke være for stram, ta tyter det bare ut over og under. Det finnes også enkle hold-inn-truser som har et stramt panel over magen og stram stretch i bakdelen. Ellers er en strømpebukse med hold-inn vel så bra. Poenget uansett: Det du velger må sitte akkurat og hverken være for stramt eller for løst. Og du bør ikke ha noe slikt på deg hvis du har tenkt å ha med deg noen hjem Endret 2. april 2006 av hera
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Hold in strømpebukser ruller ned og flesket tyter ut. Syns den med spilekorsettet hørtes bra ut. Pga spilene kan det ikke rulle ned, og det er sikkert i stretch så man får puste...
Gjest Binna Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Jeg har nylig kjøpt meg en helt enkel hold- in truse på Lindex. Fikk mensen og siden magen sto rett ut prøvde jeg å bruke den hold- in greia. Men jeg ble kjempekvalm, men det var kun pga PMS ikke ellers. Ellers har jeg også prøvd en hold in tanga med spiler opp til midjen. Det funka skikkelig bra helt til jeg satte meg ned, for da sto spilene ut. Ellers har jeg også hørt at spilene har lett for å knekke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå