AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hei, En jul så jeg et tv-program om juleforberedelser i det hvite hus, og det syn seg var lekkert. Kunne også godt tenke meg å se forberedelser og tradisjoner for kongefamilier. Sliter med å finne slike dokumentarer på streamingtjenestene, er det noen som kan gi meg tips om program og evt streamingtjeneste? 🤗 Anonymkode: 11d4a...fca
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Finnes da ørten slike programmer å få sett? Anonymkode: 3de96...c51
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Finnes da ørten slike programmer å få sett? Anonymkode: 3de96...c51 Hva heter de og hvor finner jeg dem? 🤗 TS Anonymkode: 11d4a...fca
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden Et kjapt Google-søk: Anonymkode: 1a081...30d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Et kjapt Google-søk: Anonymkode: 1a081...30d Åååhh helt perfekt!! Youtube altså 🤗 Nøyaktig hvilke søkeord bruker du? Beklager hvis jeg fremstår veldig dum 😇 TS Anonymkode: 11d4a...fca
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Åååhh helt perfekt!! Youtube altså 🤗 Nøyaktig hvilke søkeord bruker du? Beklager hvis jeg fremstår veldig dum 😇 TS Anonymkode: 11d4a...fca Jeg Googlet: jul slott dokumentar Anonymkode: 1a081...30d 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg Googlet: jul slott dokumentar Anonymkode: 1a081...30d Tusen takk 🤗 Anonymkode: 11d4a...fca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå