AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Har fått tilbud om jobb på ***, med tung turnus, lav lønn mot arbeidsmengde, men på et av de mest historiske byggene i Norge + et tilbud på et kontor med litt lav lønn men med rolige arbeidsdager, alltid fri i helgene, romjul, påske og fellesferie. Hjertet sier ***, men hodet sier kontoret - da vi har små barn, og jeg tidligere har syntes at turnusarbeid er tungt. Hva hadde dere valgt? Anonymkode: 4fa3f...dd3
HMK Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Det siste. Ungene er prioritet nå. Kule jobber kan du ha senere. 1 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg hadde tatt alternativ to, selv uten barn. 😅 Anonymkode: 7c9c1...df5
Knirke Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Begge har jo lav lønn, så hvorfor ikke velge den kule jobben? Turnus, betyr det at du må jobbe mye natt?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Alternativ to, uten tvil. Om få år kan du heller jobbe turnus igjen, hvis det er det du vil. Anonymkode: c42b2...736
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har fått tilbud om jobb på ***, med tung turnus, lav lønn mot arbeidsmengde, men på et av de mest historiske byggene i Norge + et tilbud på et kontor med litt lav lønn men med rolige arbeidsdager, alltid fri i helgene, romjul, påske og fellesferie. Hjertet sier ***, men hodet sier kontoret - da vi har små barn, og jeg tidligere har syntes at turnusarbeid er tungt. Hva hadde dere valgt? Anonymkode: 4fa3f...dd3 Så lønnen i den "kjedelige" kontorjobben er også (litt) bedre? Da er det i så fall en no brainer. Jeg er ikke sååå interessert i historiske bygg at jeg heller vil tilbringe helgene mine der på jobb enn hjemme med familien😛 Turnusarbeid er for min del kun potensielt verdt det om det er konkurransedyktig lønn. Anonymkode: 77617...fb9
Fighter83 Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har fått tilbud om jobb på ***, med tung turnus, lav lønn mot arbeidsmengde, men på et av de mest historiske byggene i Norge + et tilbud på et kontor med litt lav lønn men med rolige arbeidsdager, alltid fri i helgene, romjul, påske og fellesferie. Hjertet sier ***, men hodet sier kontoret - da vi har små barn, og jeg tidligere har syntes at turnusarbeid er tungt. Hva hadde dere valgt? Anonymkode: 4fa3f...dd3 Kontor!
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Knirke skrev (48 minutter siden): Begge har jo lav lønn, så hvorfor ikke velge den kule jobben? Turnus, betyr det at du må jobbe mye natt? Ja; døgnkontinuerlig turnus. Men ja - det er nok en stilling jeg kan ta når ungene er større. Den døgnkontinuerlige jobben vil gi høyere lønn enn kontorjobben, men det er grunnet turnusen. Likevel er det nokså dårlig betalt, ala resepsjonist/vekter lønn. Synes kontoret også har litt lav lønn, 600,000 - men arbeidstidene er veldig overkommelige der. Ts 😊 Anonymkode: 4fa3f...dd3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Å sitte på ræva på et kontor hadde jeg ikke giddet😅 Anonymkode: 55d5c...f35
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Nå er ikke 600k så lavt da. Turnus gir mer pga vakter, men hvis du ikke liker turnus i utgangspunktet så dropp det. Anonymkode: 6f848...f55 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå