AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg har lett i snart 3 år. Fortsatt ikke funnet en ny siden bruddet. Anonymkode: 54afc...05b
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Ikke lett. Vedkommende dukker opp når du minst aner det. Anonymkode: 8ed65...d7c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Har vel ikke aktivt lett hele tiden. Men jeg registrerte meg på sukker.no, begynte å snakke med en fyr 3 timer unna etter 3 uker på nettsiden. Nå 10 år senere sitter vi her med hus og unger 😅 Anonymkode: 90c07...3d8
Trek Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg lette aktivt av og på i 3 år. Han dukket opp da jeg gav opp og skulle fokusere på bare meg selv. Det er så klisjé at det er ikke morsomt en gang, men helt sant😄
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Jeg har ikke lett engang. Hadde han i livet mitt før jeg møtte eksen. Anonymkode: 25d15...1e1
SPOCA Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg traff min mann da jeg var 34 år. Hadde i grunn gitt opp, og så dukket han tilfeldigvis opp på Tinder. Men, skal sies at jeg lette kun aktivt i 2 mnd. Endret 8 minutter siden av SPOCA
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Spørs hvor kravstor du er. Er ikke sikkert du vil finne den perfekte. Eller han kanskje allerede er der uten at du ser han. Anonymkode: e8050...fd6
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden 2 måneder. Noen ganger har man flaks men synes jeg fortjener det etter all uflaksen. Anonymkode: 84a1d...5e7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Har lett aktivt av og på ganske lenge. Fortsatt single og tror ikke det er noen for meg der ute. Anonymkode: 3701f...fb2
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #10 Skrevet 30 minutter siden 7 mnd etter seperasjonen fra eks. Kjøpt hus, forlovet og gifter oss neste sommer ❤️ Anonymkode: 09e67...bb0
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden #11 Skrevet 27 minutter siden Lette ikke aktivt da jeg traff han jeg nå er gift med på 25 året. Bare helt tilfeldig møtte på hytte tur Anonymkode: 06b33...4ae
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #12 Skrevet 15 minutter siden Datet like etter bruddet, men fant ut jeg ikke var klar for noe og tok en pause ett års tid. I løpet av det året traff jeg en drittsekk som trolig har profil på henimot alt som fins av datesider. Etter det ble jeg forbanna og seriedatet på pur faen noen måneder der sex var uaktuelt. Oppi det rotet dukket det opp en mann som reddet meg ut av hele greia og fikk meg til å tro på kjærlighet igjen❤️ Anonymkode: 0ed31...cb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå