AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Ja jeg vet om bytt.no og at å mange av tilbudene finnes der ute til sammenligning. Samtidig hører du hele veien om folk som skryter over langt bedre sparerente enn de du finner presentert på nett. Renter til over 5%. Hvordan gå fram for å få disse avtalene? Kan ordne større innskudd om nødvendig. Anonymkode: 5cfca...6d8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden En må omtrent kjenne noen. Jeg har 5.8% på høyrente i en liten lokalbank, men det blir ikke snakket høyt om eller annonsert. Vi får heller ikke lov å øke huslånet for så å sette pengene på denne kontoen. Og banken krever at lønnskontoen er i banken. Anonymkode: fd88f...20d 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En må omtrent kjenne noen. Jeg har 5.8% på høyrente i en liten lokalbank, men det blir ikke snakket høyt om eller annonsert. Vi får heller ikke lov å øke huslånet for så å sette pengene på denne kontoen. Og banken krever at lønnskontoen er i banken. Anonymkode: fd88f...20d Ja det var det. Hvorfor får mange gullkantede avtaler og ikke andre. Og hvordan gå fram🤔 Anonymkode: 5cfca...6d8
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja det var det. Hvorfor får mange gullkantede avtaler og ikke andre. Og hvordan gå fram🤔 Anonymkode: 5cfca...6d8 Jeg fikk tipset fra en som jobber der, en slektning av meg. Hvorfor det er slik vet jeg ikke. Men som sagt krever dette at en bruker dem nærmest som en totalbank, da. Anonymkode: fd88f...20d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Aevi eiendom f.eks tilbyr 10% rente. Du må sette inn minimum 500 000 da. Anonymkode: fc092...f20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå