AprilLudgate Skrevet torsdag kl. 15:26 #21 Skrevet torsdag kl. 15:26 Roci skrev (3 timer siden): Jeg blir veldig tørr av det. Har forsøkt et par ulike produkter, men opplever ikke at det gir meg fukt i det hele tatt. Ettersom jeg lett får dehydrert hud vinterstid, har jeg forsøkt mange fuktserum i alle prisklasser, men det som foreløpig er det aller beste jeg har forsøkt, er The Ordinary Amino Acids + B5 Har ikke prøvd denne, går nok rett in my cart 🛒🛍️ 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:20 #22 Skrevet torsdag kl. 21:20 Ofte er man enten en “wrinkler” eller en “sagger”. Altså enten har man anlegg for rynker eller så henger huden mer. For rynker er jo former for retinol og solkrem veldig bra, men for mer heng er det verre å fikse med kremer, for det er rett og slett overskudds hud. Nå vet jeg ikke om jeg leste for mye inn i innlegget ditt men er det henget du plages av? I så tilfelle ville jeg heller spart pengene mine tilting som øker kollagenet ditt som Sculptra eller rett og slett et ansiktsløft når tiden er inne. Anonymkode: 3ed00...69c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå