AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:21 #1 Skrevet mandag kl. 15:21 Jeg går gjennom en blandet affektiv episode nå og føler jeg holder på å bli gal. Rastløsheten føles helt enorm og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av verken tankene mine eller meg selv. Snakker selvsagt med psykiater om det og tilpasser medisiner. Noen som har opplevd tilsvarende og kan gi noen råd om å håndtere det? Anonymkode: 98f8b...a0c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:16 #2 Skrevet tirsdag kl. 14:16 Kjenner på et jævlig behov for å krangle med noen. Må bare holde meg unna folk. Anonymkode: 98f8b...a0c
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Ingen? Føler jeg blir gal nesten. Anonymkode: 98f8b...a0c
Strigiformes Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ingen? Føler jeg blir gal nesten. Anonymkode: 98f8b...a0c Har du prøvd å meditere? Når jeg er rastløs så legger jeg beina høyt, sørger for at bar overkropp er i kontakt med gulvet og spiller så høy musikk at det vibrerer i gulvet 😅 Det har fungert utrolig bra for meg. Aldri stått på noe medisiner, og jeg har vært tidvis veldig manisk og har hatt skyhøyt stemningsleie. Jeg lærte at det er en metode å "jorde" seg på.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Strigiformes skrev (3 minutter siden): Har du prøvd å meditere? Når jeg er rastløs så legger jeg beina høyt, sørger for at bar overkropp er i kontakt med gulvet og spiller så høy musikk at det vibrerer i gulvet 😅 Det har fungert utrolig bra for meg. Aldri stått på noe medisiner, og jeg har vært tidvis veldig manisk og har hatt skyhøyt stemningsleie. Jeg lærte at det er en metode å "jorde" seg på. Ja, det får jeg ikke til, ikke i normalt stemningsleie heller. Vet det må mye mye øving til for å klare det. Har nok ikke øvd nok. Jeg går og går og går rundt i leiligheta mens jeg hører på høy musikk, det er det eneste som funker. Men har ting jeg skulle gjort og det passer utrolig dårlig å ha det sånn akkurat nå. Anonymkode: 98f8b...a0c
Strigiformes Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det får jeg ikke til, ikke i normalt stemningsleie heller. Vet det må mye mye øving til for å klare det. Har nok ikke øvd nok. Jeg går og går og går rundt i leiligheta mens jeg hører på høy musikk, det er det eneste som funker. Men har ting jeg skulle gjort og det passer utrolig dårlig å ha det sånn akkurat nå. Anonymkode: 98f8b...a0c Jeg lå rolig på gulvet og sparket i sofaen en periode 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå