Gå til innhold

Parketten til maxbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maxbo har en billig parkett som selges i umerkede esker. De vi har snakket med på maxbo sier at det er akkurat den samme parketten som selges dyrere i esker med kjente merkenavn. Er det noen her inne som har den parketten jeg snakker om som kan bekrefte/avkrefte dette? Er litt skeptisk i og med at det er i stua vi skal legge det, men vi sparer jo ganske mange tusen på å velge den parketten...

Skrevet

Den er jo 14 mm og sikkert samme som mange andre parkett-typer.

Det eneste man kanskje bør være obs på er kvaliteten på treet. Når man jøper parkett, så er det ofte noen plank som kvitene har hoppet ut av eller som har andre "sår" (naturlige). Jeg vil tro at rimelig parkett har flere slike.

Men sikker er jeg ikke...

Gjest Gjest
Skrevet

Harmoni er et navn Maxbo har satt på flere produkter for at det skal fremstå å være eksklusivt Maxbo. Også på maling har de gjort det samme.

Så blir det opp til oss forbrukere om vi vil kjøpe de billigproduktene som vi ikke vet hvem det er som er produsent av, eller om vi vil kjøpe produkter vi vet hvor kommer fra.

Skrevet
Harmoni er et navn Maxbo har satt på flere produkter for at det skal fremstå å være eksklusivt Maxbo.  Også på maling har de gjort det samme.

Så blir det opp til oss forbrukere om vi vil kjøpe de billigproduktene som vi ikke vet hvem det er som er produsent av, eller om vi vil kjøpe produkter vi vet hvor kommer fra.

Jeg vet harmoni er maxbo sitt merke, det jeg lurer på er om kvaliteten er bra.. det kan kanskje noen som har kjøpt den svare på.

Kanskje vi rett og slett bare skal kjøpe en pakke og se hvordan de ser ut :klø:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg vet harmoni er maxbo sitt merke
Beklager - siden du skrev at parketten het Harmoni, så trodde jeg kanskje at du ikke visste det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...