Gå til innhold

Blå vinterjakke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Fikk ny vinterjakke i gave. Jakken er god og varm likte den godt. Problemet er fargen. Jeg har alltid gått med mørke farger når det kommer til vinterjakke. Stortsett svart, mørke brunt eller sånn militær grønn farge. Men den fargen jeg fikk nå er lyse blå. Jeg tenker at den kommer til å bli veldig fort møkkete? Spesielt når man skal inn og ut av bilen med småbarn osv. 

Hva mener dere? Har mulighet til å bytte den til sort.

Hva ville du ha gjort? Skulle du ha gått med lyse blå vinterjakke?

Anonymkode: 67d14...00c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt vinterjakke i mange ulike farger. Hva slags jakker dette er har mye og si for fargen, vi aner jo ikke materialet, vaske anvisning eller om fargen ikke det hele tatt er noe fin.

Lyse jakker vil selvsagt lettere bli synlig skittene enn en mørk jakke. Jeg personlig har ikke en utfordring med dette. 

Anonymkode: 9dee5...c06

Skrevet

Jeg digger at du velger annet enn sort. Kler du fargen behold den da :)

Anonymkode: 77572...150

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg digger at du velger annet enn sort. Kler du fargen behold den da :)

Anonymkode: 77572...150

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt vinterjakke i mange ulike farger. Hva slags jakker dette er har mye og si for fargen, vi aner jo ikke materialet, vaske anvisning eller om fargen ikke det hele tatt er noe fin.

Lyse jakker vil selvsagt lettere bli synlig skittene enn en mørk jakke. Jeg personlig har ikke en utfordring med dette. 

Anonymkode: 9dee5...c06

https://www.jula.no/catalog/klar-og-verneutstyr/dameklar/fritidsklar/fritidsjakker/vinterjakke-dame-031428/

Det er denne jakken og denne blå fargen.

Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.jula.no/catalog/klar-og-verneutstyr/dameklar/fritidsklar/fritidsjakker/vinterjakke-dame-031428/

Det er denne jakken og denne blå fargen.

Ts

Jeg så for meg babylyseblå, men den fargen der var jo fin! Jeg liker ikke så lange jakker selv, men hadde den kommet i kort utgave kunne jeg godt ha hatt den der!!

Anonymkode: 59b67...601

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Fikk ny vinterjakke i gave. Jakken er god og varm likte den godt. Problemet er fargen. Jeg har alltid gått med mørke farger når det kommer til vinterjakke. Stortsett svart, mørke brunt eller sånn militær grønn farge. Men den fargen jeg fikk nå er lyse blå. Jeg tenker at den kommer til å bli veldig fort møkkete? Spesielt når man skal inn og ut av bilen med småbarn osv. 

Hva mener dere? Har mulighet til å bytte den til sort.

Hva ville du ha gjort? Skulle du ha gått med lyse blå vinterjakke?

Ja, behold den lyseblå 😊 

• Liker 1
Skrevet

Ville beholdt den blå, var veldig fin 😊. Blir sikker ikke såå fort skitten. 

Anonymkode: b6a06...033

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...