AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #61 Skrevet 13 timer siden Kjære vene, hvor gammel er han ? Oppføre seg sånn pga dette her er så barnslig som det går an bli. Hvordan er han ellers? En som bestemmer alt i deres forhold og i huset? Hvorfor vegret din datter seg til å komme i selskapet, hvordan er relasjonen hennes til han? Et mannebarn hadde jeg ikke giddet. Anonymkode: 4d26e...898
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #62 Skrevet 13 timer siden Se det positive i det. Fikk ihvertfall støvsugd hjemmet. Anonymkode: 92c43...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #63 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.11.2025 den 9.37): Det er da helt vanlig det du gjorde ts. Jeg tror dette er stefar og han er dritt lei dattera di og at hun skal ha med venner i tillegg og ødeleggelse hans bursdag, ble for mye for han. Ville passet litt på jeg, om han har vonde følelser mot ditt barn, burde du vurdere å flytte. Anonymkode: e43f8...6ac Trenger ikke å ha noe å si at han er stefar - jeg hadde blitt småsur om mannen hadde invitert mine egne ungers venner i familieselskap. Men når det er sagt er jeg enig her i at mannen kunne gitt uttrykk for misnøyen på en bedre måte. Anonymkode: 4830a...2e1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #64 Skrevet 7 timer siden Overreaksjon fra mannen. Men jeg hadde ikke invitert venner av ungene i familieselskap. Aldri hørt om at noen har gjort det, faktisk. Kun kjæreste/partner hvis noen hadde det. Datteren din må da kunne gå i familieselskap uten å ha med følge. Kanskje bestemor eller onkel har lyst til å snakke med henne også? Anonymkode: 04bcc...226 1
Blåttvann Skrevet 7 timer siden #65 Skrevet 7 timer siden 🤣🤣🤣 Herregud så teit å bli sur. Bursdager er for barn på den måten at det betyr så uendelig mye og de skal bestemme alt den dagen. Voksne oppfører seg ikke sånn som mannen din.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #66 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trenger ikke å ha noe å si at han er stefar - jeg hadde blitt småsur om mannen hadde invitert mine egne ungers venner i familieselskap. Men når det er sagt er jeg enig her i at mannen kunne gitt uttrykk for misnøyen på en bedre måte. Anonymkode: 4830a...2e1 Dette er kanskje nytt for mange, men det er forskjell på følelsen for barnet far vs stefar. Naturligvis mange steder i dyreriket ses andres avkom på som en trussel, bevisst eller som oftest ubevisst og gir utslag i varierende grad. Anonymkode: e43f8...6ac
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #67 Skrevet 6 timer siden Oppfører han seg så øite voksen så møter du han like barnslig. Ville bæsjet i senga hans 😂 Anonymkode: 427dd...e29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå