AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:04 #41 Skrevet tirsdag kl. 06:04 Hadde mannen min begynt å støvsuge når han blir sur ville jeg nok initiert flere krangler 😂 Anonymkode: 7af85...9b7 7 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:19 #42 Skrevet tirsdag kl. 06:19 Kålrota skrev (1 time siden): Det der er bare sykt. Det er ikke sykt, det er statistisk sett en sjanse for at det er nettopp det som er riktig og derfor ts sin mann overreagerer. Du ser det ikke før du tror på det… Anonymkode: ddd92...c57 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:22 #43 Skrevet tirsdag kl. 12:22 Hvordan er livet deres ellers. Pleier du å høre/annerkjenne hans sine tanker og behov eller brauter du frem som en lokomotiv? Hvis det er tilfellet, da kan hende at det rann over for han. Anonymkode: 27ab4...065 3
Maleficenta Skrevet tirsdag kl. 13:51 #44 Skrevet tirsdag kl. 13:51 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): For 14 åringen så føles nok venninna nærmere enn mange i familien, det sånn det er å være en tenåring i utvikling. Ser ingen problemer med at ts lot jenta si få invitere med seg en venninne i et familieselskap som sikkert blir kjedelig for tenåringen. Er denne mannen far til jenta? Er så utrolig merkelig reaksjon... Kjenner så mange særinger og introverte men ALLE lar barna sine ta med en venninne på familiemiddag og andre slike ting, det er ikke et emne en gang at barna ikke kan ta med en venn... Uansett, fyren er et rødt flagg-. Anonymkode: 33b54...7e7 Ja men nå var det ikke tenåringens bursdag... Eh er sært å ta med barnas venner på familiemiddager og selskaper... Endret tirsdag kl. 13:51 av Maleficenta 6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:57 #45 Skrevet tirsdag kl. 13:57 Hadde vært helt normalt og greit her. Men vi har alltid hatt åpent hus og lav terskel for at venner av barna er med på ting. Hadde det vært rund dag med invitasjoner hadde det vært annerledes. Hvorfor hadde han problemer med det? Må ja ha vært koselig for datteren deres. Han høres vrang og selvopptatt ut. Anonymkode: 6a6ce...bee 2 1
mikkel99 Skrevet tirsdag kl. 13:57 #46 Skrevet tirsdag kl. 13:57 Nå er ikke jeg noen støvsugeanalytiker, men finnes det en annen måte å støvsuge på enn å være sur og hard?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:53 #47 Skrevet tirsdag kl. 17:53 Maleficenta skrev (4 timer siden): Ja men nå var det ikke tenåringens bursdag... Eh er sært å ta med barnas venner på familiemiddager og selskaper... Er det? Det er ganske vanlig her, og også når jeg var yngre. Hadde selv med en venninne av og til, og har vært med til andre. Typisk i den mellomalderen, sånn 12-16 f.eks. Anonymkode: d47a8...e43 3 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:24 #48 Skrevet onsdag kl. 08:24 Utrolig merkelig oppførsel av din mann. Jeg har barn og jeg har feiret en drøss av bursdager dessverre. Om min datter hadde tatt med seg en venninne, hyggelig. Er mannen din i trass alderen? Hadde tatt en alvorlig prat med din mann Anonymkode: e17e6...7b1 1 1
DesmondMiles Skrevet onsdag kl. 08:30 #49 Skrevet onsdag kl. 08:30 AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 15.43): Mannen min har bursdag. Jeg ringer min 14 år gamle datter og sier hun skal komme hjemover da vi om ikke så lenge skal ha familieselskap. Jeg sa da at datteren min sin venninne som hun var med gjerne kunne bli med, jeg tenkte det var hyggelig. Mannen min ble da dritsur og sa at jeg ikke kunne invitere noen i hans bursdag da det var familieselskap. Han masjerte opp trappa i sinne. Nå er han sur mot meg og støvsuger på en sur og hard måte. Jeg tenkte det ikke gjorde noe at en av min datters nærmeste venner ble med. Var jeg teit her? Anonymkode: 5ea74...10c Her høres det ut som det ligger mye bak, som du enten ikke forteller, eller som du ikke er bevisst. For det er både rart å invitere venninna til din datter på 14 år i et familieselskap, og det er rart å reagere på den måten. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:37 #50 Skrevet onsdag kl. 08:37 Det er da helt vanlig det du gjorde ts. Jeg tror dette er stefar og han er dritt lei dattera di og at hun skal ha med venner i tillegg og ødeleggelse hans bursdag, ble for mye for han. Ville passet litt på jeg, om han har vonde følelser mot ditt barn, burde du vurdere å flytte. Anonymkode: e43f8...6ac 3
Maleficenta Skrevet onsdag kl. 16:36 #51 Skrevet onsdag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Er det? Det er ganske vanlig her, og også når jeg var yngre. Hadde selv med en venninne av og til, og har vært med til andre. Typisk i den mellomalderen, sånn 12-16 f.eks. Anonymkode: d47a8...e43 Jeg syns nå det når de ikke er familie 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:08 #52 Skrevet onsdag kl. 17:08 Maleficenta skrev (27 minutter siden): Jeg syns nå det når de ikke er familie Nei, jeg ser flere som skriver dette, og jeg er litt overrasket. Som sagt er dette veldig vanlig her i området, og var det også når jeg var yngre. Og siden dette var helt naturlig for både mine foreldre og venners familie, vil jeg nesten tro de også gjorde det i den alderen. Så lurer på om dette er regionale forskjeller? Jeg er fra sørlandet, men vet det er vanlig flere steder på vestlandet også der jeg har slekt. Anonymkode: d47a8...e43 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:11 #53 Skrevet onsdag kl. 17:11 Han er en voksen mann og denne oppførselen er på ingen måte vanlig. Du er ikke «teit». Han er umoden. Anonymkode: 616b5...588 1
Daria Skrevet onsdag kl. 17:29 #54 Skrevet onsdag kl. 17:29 Hva er familieselskap i dette tilfellet? Kjernefamilien eller hans foreldre/søsken/andre innbudte slektninger? I det siste tilfellet synes jeg det er litt merkelig å spontaninvitere barns venner. Reaksjonen hans er også ganske sær - det er jo nærliggende å tenke at her ligger det mer bak.
Miss Meilir Skrevet onsdag kl. 17:41 #55 Skrevet onsdag kl. 17:41 Ts, jeg hadde gjort akkurat som deg. Holdt på å si- hvem tror mannen din at han er? Kongen? Og så kom jeg på at kongen vår helt sikkert ikke hadde hatt noe i mot å få en gjest til ved bursdagsbordet. 😊
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:44 #56 Skrevet onsdag kl. 17:44 AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 19.30): Er det bare meg som tenker at denne mannen kan være tiltrukket av datterens venninne? Anonymkode: 4c089...f15 Om så var så hadde han vel bare vært happy om hun dukket opp? Anonymkode: 5f21c...481
KaffekoppQueen Skrevet onsdag kl. 21:59 #57 Skrevet onsdag kl. 21:59 Men i alle dager hva er det med alle disse dysfunksjonelle menneskene som blir omtalt her gang på gang.. En voksen mann som furter fordi dattera har med ei venninne på hans bursdag? Orker ikke, jeg virkelig orker ikke.. 🤣 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:06 #58 Skrevet onsdag kl. 22:06 Manchild 😄😄😄😄 Eller så begynner han og miste testosteron og oppfører seg som ei småjente. Anonymkode: ee102...35c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:13 #59 Skrevet onsdag kl. 22:13 AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 19.30): Er det bare meg som tenker at denne mannen kan være tiltrukket av datterens venninne? Anonymkode: 4c089...f15 Nei, tror han nærmer seg 50 eller er over og begynner å miste testosteron, finner seg en mann etterhvert. Anonymkode: ee102...35c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 05:04 #60 Skrevet torsdag kl. 05:04 Så sykt smålig. Må ligge noe annet bak Anonymkode: ddf5d...181
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå