AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:40 #1 Skrevet mandag kl. 14:40 Onkelen min er død og jeg er ikke sikker på hva jeg skal ha på meg i begravelsen. Vurderer en svart kjole fra cubus, men er red den er for kort? Legger med link fordi jeg ikke greier å limme in bilde. https://cubus.com/no/p/strikket-kjole-svart-kjoler--skjort-kjoler-dameklar/7371860_F990?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CUB_NO_GOOG_PMX_SHOPPING_BRAND&gad_source=1&gad_campaignid=22128532784&gclid=Cj0KCQiAoZDJBhC0ARIsAERP-F_opMHD8fUYv8GZabz9ySd20F2LPokhh4t50KOSoMBPrx70hFthAskaArnqEALw_wcB Anonymkode: e6dfa...868 2 1
Natttåke Skrevet mandag kl. 14:40 #2 Skrevet mandag kl. 14:40 Ja, den kan du bruke. Mulig med noe over ettersom det er kaldt nå. Kondolerer. 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:46 #3 Skrevet mandag kl. 14:46 Ja du kan bruke den. Ha sorte strømper til og evt sorte støvletter hvis du har. Kondolerer 💐 Anonymkode: 280d2...be8 3
anonym35445 Skrevet mandag kl. 14:50 #4 Skrevet mandag kl. 14:50 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Onkelen min er død og jeg er ikke sikker på hva jeg skal ha på meg i begravelsen. Vurderer en svart kjole fra cubus, men er red den er for kort? Legger med link fordi jeg ikke greier å limme in bilde. https://cubus.com/no/p/strikket-kjole-svart-kjoler--skjort-kjoler-dameklar/7371860_F990?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=CUB_NO_GOOG_PMX_SHOPPING_BRAND&gad_source=1&gad_campaignid=22128532784&gclid=Cj0KCQiAoZDJBhC0ARIsAERP-F_opMHD8fUYv8GZabz9ySd20F2LPokhh4t50KOSoMBPrx70hFthAskaArnqEALw_wcB Anonymkode: e6dfa...868 Klart du kan det. Veldig fin kjole som passer bra til begravelse. Kondolerer❤️.
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 15:04 #5 Skrevet mandag kl. 15:04 Modellen på bilde er ganske høy (177cm), så hvis du er kortere vil den bli lenger på deg. Med strømpebukse under er den helt ok. Kondolerer ❤️
Phoenix Heart Skrevet mandag kl. 16:47 #6 Skrevet mandag kl. 16:47 Den kan du fint bruke. Kondolerer❤️
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Den er altfor kort! Det blir faktisk rart. Det er litt snerpete men det er litt forventet at man kler seg konservativt i begravelse. Jeg tror man ville reagert på den korte kjolen altså. Men du kjenner sikkert familien. Kondolerer ❤️ Anonymkode: 04b9f...8ae 2 4
blåbærpai Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Selvfølgelig. Kondolerer. Og som alle over sier; svart strømpebukse.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Helt greit å bruke denne, men ha svarte strømpebukser og helst støvletter nå på vinteren. Anonymkode: 7a5de...1ad
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden ALT for kort! Anonymkode: a3142...8cc 2 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er altfor kort! Det blir faktisk rart. Det er litt snerpete men det er litt forventet at man kler seg konservativt i begravelse. Jeg tror man ville reagert på den korte kjolen altså. Men du kjenner sikkert familien. Kondolerer ❤️ Anonymkode: 04b9f...8ae Hæ, en har jo mørk strømpebukse under. Og modeller er som regel høyere enn de fleste av oss så kjolen vil være lengre på en på 165 eller 170. Ts, kjolen er helt fin til begravelse. Ingen, overhodet ingen vil reagere. Signe minnet! Anonymkode: 5622e...eaf 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Den er altfor kort! Det blir faktisk rart. Det er litt snerpete men det er litt forventet at man kler seg konservativt i begravelse. Jeg tror man ville reagert på den korte kjolen altså. Men du kjenner sikkert familien. Kondolerer ❤️ Anonymkode: 04b9f...8ae Nei, det er bare tull. Jeg jobber i kirka og mange går kledd i den lengden. Ellers: du behøver ikke kjøpe ny kjole for å dra i begravelse. Pen, mørk bukse og pen, mørk overdel går helt fint. Folk pleier gjerne å "pynte seg" mer i begravelser i de største byene, men ellers har de aller fleste klær i skapet som fint kan brukes. Anonymkode: a6950...675 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Personlig synes jeg den er upassende kort! Dette er en lårkort kjole og folk mener det passer til begravelse? Jaja… Anonymkode: a4472...c70 1 4
Maskinfører Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Ja den er svart så den kan du bruke kondolere så mye ❤️
Grønnsaksvaffel Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Personlig synes jeg den er upassende kort! Dette er en lårkort kjole og folk mener det passer til begravelse? Jaja… Anonymkode: a4472...c70 Modellen er 177 cm - tviler på at ts er så høy.
Stor pike Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Den er for kort. Seriøst. Greit den er sort, men lårkort? Nei, virkelig ikke bra. Min kjepphest er forresten at alle burde ha et begravelsesantrekk i skapet. Så slipper man å stresse den dagen du trenger det. 3
Stor pike Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei, det er bare tull. Jeg jobber i kirka og mange går kledd i den lengden. Fordi om mange gjør det, betyr ikke at det er passende. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Har du sort kåpe over ? Synes den var litt for kort.❤️ Anonymkode: dde5e...b0b 3 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden Stor pike skrev (14 minutter siden): Fordi om mange gjør det, betyr ikke at det er passende. Men gjør det ikke det da, egentlig, dersom det er mange nok? Jeg vil påstå at det hva som er passende er noe som endrer seg med tiden. Så når til og med noen som jobber i kirken sier dette er et helt vanlig og akseptabelt antrekk, da tenker jeg det er generelt greit. Så vil jo selvsagt det alltids være enkeltpersoner som er uenige, men det er det jo alltid. Anonymkode: 7a5de...1ad 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå