Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Noen som vet hva som er forskjellen på den vanlige msn og den nye betaversonen som er ute nå?
Gjest 1111 Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Stor forskjell designet. Betaversjonen er finere syns jeg. + noen ekstra funksjoner.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Hvem er det som gidder å bruke det bloatede drittprogrammet, uansett?
Gjest joje Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 "Beta" er en testversjon som blir gitt ut før selve programmet kommer. Dette er for å høre meningene fra forskjellige bruker og rette opp eventuelle bugs. De fleste programmer, spill osv sender ut betaversjoner først.
Catzy Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Det er kommet en del nye funksjoner. Du kan f.eks. sende meldinger til folk som ikke er online, så de får meldingen når de logger på. Dessuten er brukergrensesnittet litt oppdatert. Catzy
Abr@xas Skrevet 3. april 2006 #7 Skrevet 3. april 2006 Jeg merket at jeg ikke fikk logget på med annet enn hotmailadresser.... Hadde en yahoo-adresse og ikke kul i helvete om beta-versjonen godtok å logge på med den.
Gjest limy Skrevet 3. april 2006 #8 Skrevet 3. april 2006 Jeg har ikke hatt no problemer med å logge på med adresser som ikke er hotmail. Har ikke prøvd med yahoo, men jeg bruker online.no og det har ikke noen problemer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå