AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:07 #1 Skrevet mandag kl. 13:07 Og på en respektfull måte? Hvis man ikke skal lyve om at man har det travelt og må haste videre, når man for eksempel egentlig bare skal bort på en utekafe og ta en rolig kaffe alene, og de kan komme til å se deg der du sitter? Altså etter at du møtte på de Jeg synes dette er utfordrende. Har noen kjente som er utrulig pågående. Hvordan løser DU det? Trenger tips til hvordan løse det på en måte som ikke gir meg dårlig samvittighet. Er dessuten kristen så jeg unngår å lyve så langt det går. Anonymkode: dd561...7a0
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:10 #2 Skrevet mandag kl. 13:10 Bare møt dem med et smil og si du er i farta, men det var hyggelig å se dem. Gud vet at dine intensjoner er gode😊 Anonymkode: d7178...966 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:28 #3 Skrevet mandag kl. 13:28 Du trenger ikke forklare noe? "Kjekt å se deg! Ha en kjempefin dag da. " Anonymkode: 64346...324 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Bare vær kort og lat som du får en tlf. og må gå. Ingen bryr seg egentlig. Folk slår av en prat for å være hyggelig. Mange gjør det for å være høflig selv om de også synes det er et pes. Anonymkode: a1fbb...181 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 14.28): Du trenger ikke forklare noe? "Kjekt å se deg! Ha en kjempefin dag da. " Anonymkode: 64346...324 Problemet er at sånne pratesjuke folk bare fortsetter å prate, før man i det hele tatt rekker å gå videre. 😁 Anonymkode: cd9ee...839
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Du har jo noe du skal rekke, så du kan si det uten at det er løgn. Anonymkode: 9db75...dd3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg er introvert og sier bare: sorry. Jeg er ikke så sosial i dag. Vi får ta opp tråden en annen gang . Anonymkode: 8986d...a55
mamanodrama Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Å late som man skal ta en telefon som noen nevnte over her er også løgn. Et av triksene med småprat er også å kunne avvise uten at folk føler seg avvist. F.eks si at "jeg må dessverre gå, hyggelig å treffe deg!" Man må hverken lyve eller plikter å gi noen en grunn for noe som helst. Nei er også en fullstendig setning.
mamanodrama Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er at sånne pratesjuke folk bare fortsetter å prate, før man i det hele tatt rekker å gå videre. 😁 Anonymkode: cd9ee...839 Ikke vent på svar, gjerne begynn å gå mens du sier det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå