AnonymBruker Skrevet 26. november #61 Skrevet 26. november Hadde nok postet veldig lite da. Har blitt gjenkjent før(lagde ny bruker etterpå), og det var helt forferdelig da jeg ble gjenkjent av noen på en jobb jeg hadde. Ønsker derfor å skrive anonymt om jeg skriver noe jeg har snakket med andre om. Anonymkode: 22e90...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november #62 Skrevet 26. november Nope. For mange ulemper med nick. -Man er ikke egentlig anonym lenger siden man kan lese innleggshistorikken og mange har blitt outa på den måten. Selv som anonym kan man bli gjenkjent i svar i en og samme tråd, så man må tenke seg godt om og anonymisere og endre så mye som mulig, med nick og historikk blir det helt håpløst. -folk sender deg meldinger, enten for å kjefte mer, stalke eller prøve å sjekke opp -noen lager seg "fiender" og legger enkelte nick for hat og spyr ut dritt om enkeltbruker og driver personangrep i tråder begge er i Anonymkode: 62980...703 2
AnonymBruker Skrevet 26. november #63 Skrevet 26. november Antageligvis ikke. Da forsvinner også muligheten til å dele fra personlige erfaringer. Selv om ikke en situasjon er fullt ut gjenkjennbar kan man lett lese flere innlegg fra en bruker, og pusle samme at dette må være skrevet av noen man kjenner. Anonymkode: b8e6d...6b6 3
AnonymBruker Skrevet 26. november #64 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 13.52): Kommer du til å fortsette på Kvinneguiden om anonym funksjon forsvinner? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 1dfb3...c07 Nei. Folk er altfor flinke til å kverulere og hente opp tidligere innlegg/kryssjekke og bruke det i personangrep. Så nei, takk. Anonymkode: 5e943...6ae 1
exictence Skrevet 26. november #65 Skrevet 26. november Ja, jeg tenker at jeg er anonym med nick navnet, utenom kanskje her inne at man blir kjent med nicket, men er ikke det ok da? 1
911 Skrevet 26. november #66 Skrevet 26. november Ja selvsagt. Vi er jo anonyme også med et nick. Så lenge du ikke avslører deg for andre, er det ingen som vet hvem du er (kanskje bortsett moderatorer/eier på KG).
monican94 Skrevet 26. november #67 Skrevet 26. november ja, brukt nick alltid, mulig noen kjenner meg men står da for meningene mine.. kun én gang fått privat mld iftcen som var uenig 1
AnonymBruker Skrevet 26. november #68 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): De burde slette Rampelyset. Den trekker hele KG ned i søla. Anonymkode: 17fa0...b22 Seksualforumet er verre. Mange som går rett på runketrådene der..... Anonymkode: 40f15...108
DesmondMiles Skrevet 26. november #69 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 13.52): Kommer du til å fortsette på Kvinneguiden om anonym funksjon forsvinner? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 1dfb3...c07 Ja.
AnonymBruker Skrevet 26. november #70 Skrevet 26. november AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 14.06): Jeg foretrekker å være anonym da slipper jeg å få masse private meldinger om ting folk er uenig med meg i. Anonymkode: aa552...7de Og kåte mannfolk fra sex og samliv delen... 🤮 Anonymkode: 8b04a...803 1
AnonymBruker Skrevet 26. november #71 Skrevet 26. november Nei. Mesteparten av det jeg liker med KG er et resultat av anonym-funksjonen. Det at man kan glemme tråden man har svart i når man ikke er engasjert nok til å følge den blant annet. Ofte svarer jeg og forlater tåden. Liker å slippe å ha alt mulig jeg anser som avsluttet knytta til kontoen min. Det ville også blitt færre svar i de faktisk interessante trådene om folk måtte svare med brukernavn. Anonymkode: ffe08...442 3
Zenobia Skrevet 26. november #72 Skrevet 26. november Jeg kommer til å fortsette å henge her, AnonymBruker eller ikke. Trenger jeg ytterligere anonymitet, kan jeg bare opprette en ny bruker som brukes kun på ett forum, f. eks. 1
Duff Skrevet 26. november #73 Skrevet 26. november Jeg var her før anonym bruker fantes, da kunne man være enten gjest eller være innlogget med brukernavn. Jeg syntes det fungerte bedre dengang fordi man måtte logge seg ut for å være gjest og man hadde ikke mulighet til å følge tråder da.
AnonymBruker Skrevet 27. november #74 Skrevet 27. november Absolutt ingen fare for at AB-funksjonen forsvinner. Egemont, som eier KG er helt avhengig av reklameinntekter. For å selge seg inn hos reklamekjøperne, må man vise til stor trafikk, og den vil gå betydelig ned om man tar bort AB. Anonymkode: 1d774...229 1 1
Lorieen Skrevet 27. november #75 Skrevet 27. november Bruker ikke anonymfunksjonen, så for meg spiller det ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 27. november #76 Skrevet 27. november Synes heller man burde fjernet muligheten til å ha nick, slik at alle skriver som AB. Tilsvarende Jodel. Langt bedre løsning. Anonymkode: c6333...5b5
AnonymBruker Skrevet 27. november #77 Skrevet 27. november AB funksjonen gjør at det blir takhøyde for hvor såpass på trynet et tema kan være. På trynet ja, men likevel både diskutabelt og en mulighet for like dustete tilbakespill. Helt ville tråder innen seksualitet synes jeg er hysterisk morsomt. Endel annet også. Og liker man det ikke så kikker du selvsagt ikke på tråden. Enkelt. Denne takhøyden kan du bare glemme i andre fora. Anonymkode: ee33c...29b
AnonymBruker Skrevet 27. november #78 Skrevet 27. november sakteglød skrev (23 timer siden): Jeg tenker at dem som ikke vil blir er nok dem man ikke kommer til å savne uansett Jeg tenker at en del viktige temaer kan bli litt amputerte om anonymfunksjonen forsvinner. Det er en del som bruker egne erfaringer for å hjelpe andre i vanskelige situasjoner. Det kan gjelde helse, vold i nære relasjoner og sikkert en del andre ting også. Mange vil nok velge å ikke gjøre det om de må knytte det til brukernavnet sitt. Anonymkode: 065bb...fed 1
sakteglød Skrevet 27. november #79 Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker at en del viktige temaer kan bli litt amputerte om anonymfunksjonen forsvinner. Det er en del som bruker egne erfaringer for å hjelpe andre i vanskelige situasjoner. Det kan gjelde helse, vold i nære relasjoner og sikkert en del andre ting også. Mange vil nok velge å ikke gjøre det om de må knytte det til brukernavnet sitt. Anonymkode: 065bb...fed Ok. Jeg har ikke delt så mye av mine erfaringer om ting jeg har opplevd her inne for det syns jeg ikke kg folk har noe med uansett Jeg syns at det enten burde fjerne AnonymBruker eller at det går ann å blokere dem som er anonye og dem som ikke er det 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:28 #80 Skrevet søndag kl. 11:28 Ville fortsatt å lese, men ville postet minimalt. Har ingen interesse av å bli gjenkjent, eller forfulgt mellom tråder. Men ville nok blitt mye mindre å lese også. Hvis de fjernet regelen mot angrep på anonyme brukere ville jeg nok droppet ut. Selv om det er en regel som sjelden følges opp, det skal sies. Ser støtt og stadig denne "og det tør du ikke å skrive under brukernavn, hilsen modige xxyy". Anonymkode: d6e93...7c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå