AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:52 #1 Skrevet mandag kl. 12:52 Kommer du til å fortsette på Kvinneguiden om anonym funksjon forsvinner? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 1dfb3...c07
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:54 #2 Skrevet mandag kl. 12:54 Nei, min største skrekk er at folk gjenkjenner meg herfra Anonymkode: 06533...77e 6 4
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 12:55 #3 Skrevet mandag kl. 12:55 Jeg svarer stort sett med nick nå og kommer til å fortsette med. La kanskje være å svare i noen tråder der opplysningene kan gjenkjennes. 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:57 #4 Skrevet mandag kl. 12:57 Nei, det ville blitt så dødt her at det ikke ville vært noen vits lenger. Anonymkode: 40f15...108 5 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:01 #6 Skrevet mandag kl. 13:01 Ja. Største grunnen til at jeg stort sett skriver som anonym er fordi jeg ikke orker varsler. Det går sikkert an å skru av, men det har jeg ikke gadda å funnet ut av. Jeg er jo anonym uansett. Anonymkode: 9deb2...290 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:05 #7 Skrevet mandag kl. 13:05 For min del kom jeg ikke til å være på kg mer uten anonymitet. Jeg orker ikke dikte opp svar og ikke være meg selv. Og risikere at ting om meg eller taushetsbelagte ting ble gjenkjent. Anonymkode: 1dfb3...c07 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:06 #8 Skrevet mandag kl. 13:06 Jeg foretrekker å være anonym da slipper jeg å få masse private meldinger om ting folk er uenig med meg i. Anonymkode: aa552...7de 8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:07 #9 Skrevet mandag kl. 13:07 Når man ser alt enkelte brukere kan finne på å skrive MED nick på deler av forumet her tenker jeg det minste problemet til KG er anonymfunksjonen.. Anonymkode: ed7d7...434 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:07 #10 Skrevet mandag kl. 13:07 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Største grunnen til at jeg stort sett skriver som anonym er fordi jeg ikke orker varsler. Det går sikkert an å skru av, men det har jeg ikke gadda å funnet ut av. Jeg er jo anonym uansett. Anonymkode: 9deb2...290 Samme her! Anonymkode: f4e92...9cc
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:08 #11 Skrevet mandag kl. 13:08 Da hadde jeg lagd meg en ny bruker. Jeg har vært her inne i 25 år, og møtt en god del her inne. Og har og venner opp igjennom som vet hvem jeg er her inne. Er spesielt 2 av de, som jeg vet vill brukt det jeg skrev. Anonymkode: 78cd3...983 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:10 #12 Skrevet mandag kl. 13:10 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg foretrekker å være anonym da slipper jeg å få masse private meldinger om ting folk er uenig med meg i. Anonymkode: aa552...7de Har du pleid å få private meldinger når folk er uenige med deg?!? Tar de det ikke ute i saken dere diskuterer? Anonymkode: 6a249...4fc
Ratched Skrevet mandag kl. 13:12 #13 Skrevet mandag kl. 13:12 (endret) Nei, jeg skriver stort sett bare som anonym. Det ble vel forsøkt for en del år siden mener jeg å huske? Endret mandag kl. 13:12 av Ratched
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:12 #15 Skrevet mandag kl. 13:12 Jeg hadde lagt et nytt nick. Skjønner ikke hvorfor jeg opprettet nick i mitt eget navn 😂 Anonymkode: 5beb7...23c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:26 #16 Skrevet mandag kl. 13:26 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde lagt et nytt nick. Skjønner ikke hvorfor jeg opprettet nick i mitt eget navn 😂 Anonymkode: 5beb7...23c Du kan jo bare sende en melding til en moderator for å be om endring av brukernavn. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja. Største grunnen til at jeg stort sett skriver som anonym er fordi jeg ikke orker varsler. Det går sikkert an å skru av, men det har jeg ikke gadda å funnet ut av. Jeg er jo anonym uansett. Anonymkode: 9deb2...290 Konto -> Kontoinnstillinger -> Varslingsinnstillinger Anonymkode: aa1e5...a6b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:29 #17 Skrevet mandag kl. 13:29 Jeg hadde nok lest mer enn jeg hadde postet. I tillegg hadde jeg slettet min bruker hver måned for så å opprette en ny en. Anonymkode: 5aa1e...106 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:36 #18 Skrevet mandag kl. 13:36 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): For min del kom jeg ikke til å være på kg mer uten anonymitet. Jeg orker ikke dikte opp svar og ikke være meg selv. Og risikere at ting om meg eller taushetsbelagte ting ble gjenkjent. Anonymkode: 1dfb3...c07 Var slik jeg holdt på før AB funksjonen... Mye jeg ikke svarte på, selv om jeg kunne gi veldig gode råd og tips om reiser, oppskrifter, oppussing, med mer. Og holdt meg helt konsekvent til at jeg hadde annet kjønn på barn en hva de er, bodde i en annen by, med mer I det man passerer bare noen få hundre innlegg er det veldig lett å se hvem du er. Ratched skrev (24 minutter siden): Nei, jeg skriver stort sett bare som anonym. Det ble vel forsøkt for en del år siden mener jeg å huske? Nei... Det har aldri vært prøvd ut. De opplevde en enorm oppsving på forumet (og lønnsomhet) når funksjonen kom. Anonymkode: 40f15...108 4
Strigiformes Skrevet mandag kl. 13:36 #19 Skrevet mandag kl. 13:36 Har en bruker her av en grunn så ja. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:37 #20 Skrevet mandag kl. 13:37 Nei. En av grunnene til at jeg er her. Uten anonym, føler jeg det er mye som ikke kan skrives om meg selv eller andre. Brukee andre fora, der jeg diskuterer med fullt navn. Men det blir ikke mye ærlige svar å lese der. Anonymkode: e6de5...3c2 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå