Mandagsunge Skrevet 3 timer siden #61 Skrevet 3 timer siden Om det er noko trøyst, så har eg høyrd ein del soger om Generasjon Z og kva dei venter at foreldra skal ordne opp med langt inn i tjueåra. Du er i alle fall ikkje aleine. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #62 Skrevet 2 timer siden Svaret på spørsmålet ditt er enkelt. Er de myndige så må de ordne opp selv. Jeg blir helt satt ut av noen av dagens foreldre. Jeg har opplevd foreldre som søker jobb på vegne av sine voksne «barn», foreldre som bli med ei 24 år gammel kvinne på jobbintervju osv. Når jeg forteller foreldre at de ikke kan få opplysninger om feks sykefraværet til deres 25 år gamle sønn, så klikker de. Fordi mamma skal fikse! Det er kanskje på tide å kutte navlestrengen når hun er 23 år. Hvordan skal hun egentlig klare livet når du ikke kan fikse alt lenger? For resten av verden så er hun voksen, og du får ikke mulighet til å fikse opp for henne. Juridisk sett må du holde deg unna. Sånn ståa er nå, så kan hun jo ikke rydde opp i ting selv. Du har nok bommet kraftig med oppdragelse og det å ruste din datter for den virkelige verden. Og kalle seg selv curlingforelder er egentlig å innrømme at du har mislyktes. Det er langt i fra noen hedersbetegnelse! Anonymkode: 327d5...4e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå