lin Skrevet mandag kl. 11:19 #1 Skrevet mandag kl. 11:19 De er varme har jeg skjønt og kan være litt glatte. Men er de gode å gå med sånn mer enn ut og inn av bil? Kan man ta seg en dagstur til byen med slike sko, eller er ikke det å anbefale? spør fordi jeg trenger varme sko som også er lette men gode å gå med.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:31 #2 Skrevet mandag kl. 11:31 De er en slags tøffel som kan benyttes utendørs, hvis du tenker på de originale. Vet ikke med de mer avanserte modellene. Men de helt vanlige, ble laget for folk som drev med surfing, og som trengte noe varmt å stikke bena nedi etterpå. Barbeint. Anonymkode: e11fb...19d 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:56 #3 Skrevet mandag kl. 12:56 https://nelly.com/no/produkt/nelly-mini-boots_253064-0392/ Jeg bestilte de i går, har hatt lignende før, veldig greie når jeg bare skal i butikken, hente posten, og besøk der en bare skal være inne, for eksempel. Jeg hadde ikke brukt mine til shopping sko, jeg blir fort varm på shopping. Og de er ikke så gode å gå lenge i. Anonymkode: ec989...e7a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:07 #4 Skrevet mandag kl. 13:07 De er helt fantastiske å gå med. Både Uggs og lignende merker. Men er viktig at de er laget av ekte skinn. Med polyester som linket til over her blir det på langt nær like mykt, varmt og pustende. Anonymkode: 73b76...353 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:41 #5 Skrevet mandag kl. 15:41 Jeg liker de og finner de behagelige Anonymkode: d0477...5db
megda Skrevet mandag kl. 15:57 #6 Skrevet mandag kl. 15:57 dersom det er glatt ute anbefales de ikke. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:21 #7 Skrevet mandag kl. 16:21 Synes Uggs er de mest behagelige skoene jeg eier😍 Men er enig med hun som skrev at man må kjøpe i skinn og ull ikke polyester Anonymkode: 7e87d...00e 1
Mickan Skrevet mandag kl. 20:10 #8 Skrevet mandag kl. 20:10 Jeg har aldri hatt Uggs, men har et par fra Noë kjøpte i skobutikk som jeg er strålende fornøyd med. De sitter som støpt på foten min, er desidert de varmeste vinterskoene jeg har eid. Hadde et par som yngre, der var sålen helt glatt og de var ikke like vannavvisende som mitt nåværende par. Sålen er også litt grovere på de jeg har nå, selv om de selvsagt egner seg aller best på snøføre og ikke hålke. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:02 #9 Skrevet i går, 00:02 UGGs er ikke vannavstøtende med mindre du impregnerer dem med slik spray du kan få kjøpt. UGGs bør og, etter vintersesongen, vaskes og tørkes normalt OG impregneres igjen før du setter dem bort – hvis du ønsker sko som varer. Jeg hadde mine UGGs i 15 år på denne måten. Så ikke at de var så gamle en gang. Anonymkode: a82ed...dbe 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #10 Skrevet i går, 00:15 Elsker uggs. De er vel ikke noe mindre glatte, sånn helt midt på treet der.Men for oss som vil ha det fint og comfy om vinteren også, så er de helmax. Anonymkode: 39f6b...cd7
AnonymBruker Skrevet i går, 07:07 #11 Skrevet i går, 07:07 Uggs er gode og varme, men kvalitet er helt annerledes enn den var for sånn 10 år siden. Ullen på innsiden holder seg ikke myk nå, men blir mattet. Det er og forskjellige uggs merker, med uGg som er amerikansk, og det var UGG since 1974 som var australsk og er den originale. Den amerikanske saksøkte den australske, og det selskapet heter nå Since 1974. Om jeg var deg ville jeg enten kjøpt fint brukt eller Since 1974, fordi det amerikanske merket sitt kvalitet er ikke verdt det for prisen. Anonymkode: 5df2e...577
AnonymBruker Skrevet i går, 07:27 #12 Skrevet i går, 07:27 Gode og varme. Men egner seg ikke når det er bløtt. Anonymkode: 98b86...426
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden Hadde uggs en sesong; de ble utrolig stygge etter vann og saltmerker, følte ikke at jeg ble veldig varm av dem heller, bruker heller skikkelig vinterstøvler fra muck boots varme og gode, men kanskje ikke veldig fine men det driter jeg i. Anonymkode: 89aea...3bb
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde uggs en sesong; de ble utrolig stygge etter vann og saltmerker, følte ikke at jeg ble veldig varm av dem heller, bruker heller skikkelig vinterstøvler fra muck boots varme og gode, men kanskje ikke veldig fine men det driter jeg i. Anonymkode: 89aea...3bb Jeg driver med hest og har også muckboots. Bruker dem i stallen hele høst, vinter og langt utover våren, helt geniale sko. Har UGGs også, men bruker de kun i tørt, kaldt vær og ikke i stallen. Elsker uggsa mine, varme og gode. Anonymkode: 6ecda...b6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå