Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De er varme har jeg skjønt og kan være litt glatte. Men er de gode å gå med sånn mer enn ut og inn av bil? Kan man ta seg en dagstur til byen med slike sko, eller er ikke det å anbefale? 

spør fordi jeg trenger varme sko som også er lette men gode å gå med. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er en slags tøffel som kan benyttes utendørs, hvis du tenker på de originale. Vet ikke med de mer avanserte modellene. Men de helt vanlige, ble laget for folk som drev med surfing, og som trengte noe varmt å stikke bena nedi etterpå. Barbeint.

Anonymkode: e11fb...19d

AnonymBruker
Skrevet

https://nelly.com/no/produkt/nelly-mini-boots_253064-0392/

Jeg bestilte de i går, har hatt lignende før, veldig greie når jeg bare skal i butikken, hente posten, og besøk der en bare skal være inne, for eksempel. Jeg hadde ikke brukt mine til shopping sko, jeg blir fort varm på shopping. Og de er ikke så gode å gå lenge i. 

Anonymkode: ec989...e7a

AnonymBruker
Skrevet

De er helt fantastiske å gå med. Både Uggs og lignende merker.

Men er viktig at de er laget av ekte skinn. Med polyester som linket til over her blir det på langt nær like mykt, varmt og pustende.

Anonymkode: 73b76...353

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de og finner de behagelige

Anonymkode: d0477...5db

Skrevet

dersom det er glatt ute anbefales de ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes Uggs er de mest behagelige skoene jeg eier😍

Men er enig med hun som skrev at man må kjøpe i skinn og ull ikke polyester

Anonymkode: 7e87d...00e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri hatt Uggs, men har et par fra Noë kjøpte i skobutikk som jeg er strålende fornøyd med. De sitter som støpt på foten min, er desidert de varmeste vinterskoene jeg har eid. Hadde et par som yngre, der var sålen helt glatt og de var ikke like vannavvisende som mitt nåværende par. Sålen er også litt grovere på de jeg har nå, selv om de selvsagt egner seg aller best på snøføre og ikke hålke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...