Gå til innhold

Ektemann som blir intens med nye bekjentskap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere felles barn? Skjønte ikke hva du mente med 50-50.

Anonymkode: 58896...5a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan ikke spørre han om slikt da han blir veldig sint. Har tidligere truet meg med å drepe meg, klorer meg i ansiktet, dytter meg etc men ikke noe vold ellers. Jeg vet ikke om det er jeg som er for sensitiv. Han synes det. Blir usikker på om jeg har blitt for vanskelig. Vi har forresten kun kontakt med hans venner, så det er ikke slik at jeg nekter han besøk eller noe. 

Anonymkode: 7737e...c7d

Dette er helt sinnsykt og det er faktisk ulovlig. Det burde jo si deg noe? Har han flytta grensene dine så langt at du ikke ser at dødstrusler er dealbreaker? Du må jo vekk fra han!

Anonymkode: 065fa...a24

• Liker 3
Skrevet

Dette er en kriminell mann! Som utøver vold og som burde bures inne.  Eneste rette er å forlate han. 

Anonymkode: a99aa...1da

• Liker 1
Skrevet

Dette med snap er da virkelig det minste problemet her. Du kan ikke ha en mann som truer med å drepe deg og er voldelig!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han fyren der får du det så mye bedre uten. 

Gjerne prøv å dokumentere truslene han kommer med så du har beviser hvis det blir en meklingstvist. 
Å være sammen med noen som sier at de skal drepe deg (selv om det er tomme ord) bør man virkelig bare droppe. 

Håper det går bra med deg<3 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å ja beklager, jeg har diagnostisert adhd, men føler ikke selv den er spesielt utpreget.

Du har ingenting å unnskylde. Ikke la fremmede invalidere diagnosen din.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ADHD.

Prater vitterlig ikke med masse mannfolk på Snap fordi om....

Anonymkode: 45b7b...480

Alle med adhd er ulike. Mange har hyperfokus og det hyperfokuset kan lande på forskjellige ting. Min sønn har hyperfokus på lego, min mann har hyperfokus på matematikk og jobben sin, mens min eks hadde hyperfokus på nye mennesker. 

Når det er sagt, ts sin mann er truende og psykisk voldelig, så uansett om han skulle ha et (uskyldig) hyperfokus på nye mennesker/damer, så er ikke dette et forhold som er sunt for ts å være i. 

Om du skulle ende forholdet, ts, så ta dine forholdsregler. 

Anonymkode: 1a848...f0b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

. Har tidligere truet meg med å drepe meg, klorer meg i ansiktet, dytter meg etc men ikke noe vold ellers. Jeg vet ikke om det er jeg som er for sensitiv. Han synes det

Wtf!!

Og du, er du sikker på at det er han som går lei? Kan vel like gjerne være kvinnene som skjønner at han her vil være utro, og derfor avslutter kontakt.

Men det jeg har sitert er galskap. Vold.

Anonymkode: 1011f...0c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Felles bekjente som vi møter gjennom barnas fritid, på ferie etc. Istedetfor at vi møtes alle sammen, så blir han på "tomannshånd" digitalt med de i starten av relasjonen før neste fysiske møte f eks. De utveksler samtaler om forhold, ekser etc (det har han fortalt selv). Så går han som oftest lei etter en stund og kontakten dabber av. 

Hva ønsker han? Er jeg blind for noe, eller er jeg for skeptisk? 

Han blir sint om jeg spør, og mener jeg er sjalu og ødelegger vennskap for han. Han sier han ikke kan bli kjent med nye, så jeg kan ikke spørre om noe rundt det. Men hvorfor bruker han ikke tid med de vennene han allerede har isåfall? Jeg vil såklart ikke stå i veien for gode vennskap. Jeg synes bare det er noe ukjent å skulle bli kjent med de alene over mld. Kanskje føler meg litt utelatt?

Så at han har lagt det frem som om han er en skikkelig stå-på-mann som gjør alt hjemme og aldri hviler. Kjente jeg ble kvalm. Jeg holder fortet her med hus, middager, handling, klær og utstyr til ungene, gressklipping og kantklipp, hage, trær og busker. Ungene er 50/50. Hvorfor gjør han dette? Kan ikke spørre han om slikt da han blir veldig sint. Har tidligere truet meg med å drepe meg, klorer meg i ansiktet, dytter meg etc men ikke noe vold ellers. Jeg vet ikke om det er jeg som er for sensitiv. Han synes det. Blir usikker på om jeg har blitt for vanskelig. Vi har forresten kun kontakt med hans venner, så det er ikke slik at jeg nekter han besøk eller noe. 

Blind! Altfor blind. Denne fyren er jo illojal så det skriker. 

Anonymkode: 08dbb...aa3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ingen har et snev av adhd.

Å joda, jeg har selv blitt diagnosisert med det

Anonymkode: 1bc21...4c7

Skrevet

Fremstår som en sosiopat spør du meg....

Anonymkode: eb3af...ad6

• Liker 1
Skrevet

1. Han lyver. Til deg, og til disse damene. 

2. Det er kun damer, ikke menn eller begge deler. 

3. Han blir overivrig og der etter lei. 

= Et sykelig behov for anerkjennelse og spenning. Dette vil nok trolig utvikle seg til at han er fysisk utro senere, med mindre han erkjenner eget problem å får hjelp. 

Noen sier vold her, men det er ikke nødvendigvis bevisst handling, og har ikke evne til å reflektere over partners følelser. Meg meg meg meg. Typisk mønster. 

Anonymkode: 26ff8...04d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å joda, jeg har selv blitt diagnosisert med det

Anonymkode: 1bc21...4c7

Hva er diagnosekoden for snev av ADHD, kontra ADHD?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1. Han lyver. Til deg, og til disse damene. 

2. Det er kun damer, ikke menn eller begge deler. 

3. Han blir overivrig og der etter lei. 

= Et sykelig behov for anerkjennelse og spenning. Dette vil nok trolig utvikle seg til at han er fysisk utro senere, med mindre han erkjenner eget problem å får hjelp. 

Noen sier vold her, men det er ikke nødvendigvis bevisst handling, og har ikke evne til å reflektere over partners følelser. Meg meg meg meg. Typisk mønster. 

Han truer med å drepe henne, klorer henne i fjeset og dytter henne. Det er vold!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
LillaGorilla&lt;3 skrev (3 minutter siden):

Han truer med å drepe henne, klorer henne i fjeset og dytter henne. Det er vold!

Ja, du det leste jeg nå i et sitat! Jeg må ha misset det i HI.. Det endrer saken til kun et alternativt: Run, girl. 

• Liker 3
Skrevet

Han virker ikke god. Det er IKKE normalt eller akseptabelt å bli truet, klort, dyttet eller at noen kommer med trusler. Det høres helt psyko ut. Og uten at du helt registrerer det, så tilpasser du oppførsel fordi du er redd for at han skal komme dit. 

Imellomtiden snakker han med masse damer på snap. Min mann snakker veldig sjelden med damer på snap selv om vi har møtt dem. Vi snakker sammen, eller han snakker med menn han har møtt, og jeg snakker med damene. 

Han er intens ja, men han er mye mer enn det. Han der må du komme deg unna. At han reagerer med sinne og sier at du er  sensitiv bygger bare opp alt det andre som du forteller. Dårlig fyr. 

Anonymkode: 03822...744

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 14.40):

Felles bekjente som vi møter gjennom barnas fritid, på ferie etc. Istedetfor at vi møtes alle sammen, så blir han på "tomannshånd" digitalt med de i starten av relasjonen før neste fysiske møte f eks. De utveksler samtaler om forhold, ekser etc (det har han fortalt selv). Så går han som oftest lei etter en stund og kontakten dabber av. 

Hva ønsker han? Er jeg blind for noe, eller er jeg for skeptisk? 

Han blir sint om jeg spør, og mener jeg er sjalu og ødelegger vennskap for han. Han sier han ikke kan bli kjent med nye, så jeg kan ikke spørre om noe rundt det. Men hvorfor bruker han ikke tid med de vennene han allerede har isåfall? Jeg vil såklart ikke stå i veien for gode vennskap. Jeg synes bare det er noe ukjent å skulle bli kjent med de alene over mld. Kanskje føler meg litt utelatt?

Så at han har lagt det frem som om han er en skikkelig stå-på-mann som gjør alt hjemme og aldri hviler. Kjente jeg ble kvalm. Jeg holder fortet her med hus, middager, handling, klær og utstyr til ungene, gressklipping og kantklipp, hage, trær og busker. Ungene er 50/50. Hvorfor gjør han dette? Kan ikke spørre han om slikt da han blir veldig sint. Har tidligere truet meg med å drepe meg, klorer meg i ansiktet, dytter meg etc men ikke noe vold ellers. Jeg vet ikke om det er jeg som er for sensitiv. Han synes det. Blir usikker på om jeg har blitt for vanskelig. Vi har forresten kun kontakt med hans venner, så det er ikke slik at jeg nekter han besøk eller noe. 

Pga siste avsnitt bør du dra så snart du kan. Dette er farlig, skadelig og du fortjener så mye bedre. 

Angående temaet så legger jeg aldri til andre menn digitalt sånn. Jeg ønsker jo heller å knytte kontakt med konene. Så mannen min får bli kompis med mannfolka, og jeg med damene. Synes det er greit å ha det sånn. 

Men seriøst, KOM DEG UNNA!

Anonymkode: a1975...e3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...