AnonymBruker Skrevet i går, 10:42 #1 Skrevet i går, 10:42 Min partner er en mix av: Bob Ross, Hege Schøyen, Jens Stoltenberg, Drillo, Leonardo DiCaprio, Katy Perry og så videre... 😁 Anonymkode: 05c13...40b
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Min mann er kjempekjekk og det ut som Colin Firth ❤️❤️ han er også en sånn skikkelig fin fyr, «hel ved», som Firth pleier å spille i filmer han er med i. Anonymkode: f2ff1...ccf 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kronprinsen Einstein Onkel Skrue Anonymkode: 50c18...085 1 1
mamanodrama Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden En litt mindre overvektig Jack Black. 😅 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Utseende: Mix av Baywatch og Troll Personlighet: Grinchen og Mr. Bean Anonymkode: f53c9...5d4 1 1
Queen19 Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden John Wick - nåde den som sårer meg eller noen andre han elsker 😄 Utseendemessig har han fått høre at han ligner på Enrique Iglesias, men mørkere og mer skjeggete. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Trine Skei Grande Anonymkode: 3f9eb...3b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #11 Skrevet 15 timer siden Utseendemessig: Che Guevara Anonymkode: 0679c...92c 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Mary Stuart Masterson som yngre, nå nærmere en krysning av Jodie Foster og Rosie O'Donnell. Anonymkode: c230f...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden Han ligner på en yngre Jensen Ackles. Snill og sterk som Pippi. Og like glad i mat som Joey fra Friends. Anonymkode: 0c6d2...75b 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden Utsiden: En mix av Chris Hemsworth, Jamie Oliver, Patrick Swayze og Robin Williams Innsiden: Mr. Rogers, Robin Williams og Carl Sagan. Anonymkode: 05c13...40b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden Utseende: en litt eldre Owen Wilson. Personlighet: Preben lohrengren møter David Eriksen Anonymkode: 9458f...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Skrevet 13 timer siden Ed Sheeran bare med mørere hår. De har ganske lik personlighet også. Snill, jovial, musikalsk og sjarmerende til tusen. Anonymkode: 4054d...5ae 1 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden En blanding av Kevin James og Stanley Tucci når disse var rundt 50-55. Jeg har en skallet bamsemann for å si det sånn 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden Ha ha, det har jeg ikke tenkt på før, men både innvendig og utvendig er han egentlig en blanding av to som allerede er nevnt her, nemlig Fleksnes og Doc Martin. 😂 Anonymkode: 7a437...710 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå