Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg leier en leilighet, og det har vært problemer med rørene her siden jeg flyttet inn i høst. For to uker siden var rørene tette og vann kom opp av sluket. Rørlegger kom og fikk spylt gjennom tette rør. Huseier fikk noen punkter som skulle følges opp, men det var i følge rørleggeren ikke krise. Bare ting som har bygd seg opp over tid. Nå to uker senere kommer det opp vann fra dusjen igjen, og jeg kjenner jeg er ganske lei. Er det noen som har noen ide om hva det kan være? Det kan umulig ha bygd seg opp ting i rørene på to uker? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må rense sluket innimellom. Jeg pleier å gjøre det minst 1 gang i mnd. Tar ut den koppen inni, vasker og renser den og spyler nedi godt før jeg setter den på plass.

Anonymkode: 9cf99...42f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De punktene huseier må følge opp, var det noen av disse du som leietaker må ta ansvar for?

Anonymkode: 18f06...2d0

• Liker 2
Skrevet

Det kan være kondomer, bind, tamponger, bleier, våtservietter og svære fettklumper nedi røret for alt du veit. Mye moro som kan feste seg over tid.

Inspeksjon av rør kan være lurt å vurdere

Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Det kan være kondomer, bind, tamponger, bleier, våtservietter og svære fettklumper nedi røret for alt du veit. Mye moro som kan feste seg over tid.

Inspeksjon av rør kan være lurt å vurdere

Rørlegger var nede med kamera og fant ingenting annet enn vanlig ting som skal gå i toalettet. Tviler på at noe som helst har hatt mulighet til å feste seg i løpet av to uker. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De punktene huseier må følge opp, var det noen av disse du som leietaker må ta ansvar for?

Anonymkode: 18f06...2d0

Nei, det var han som skulle følge det opp

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må rense sluket innimellom. Jeg pleier å gjøre det minst 1 gang i mnd. Tar ut den koppen inni, vasker og renser den og spyler nedi godt før jeg setter den på plass.

Anonymkode: 9cf99...42f

Jeg renser sluket hver gang jeg vasker bad. Men det er lenger nedi rørene problemet sitter

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...