Petunia2 Skrevet 24. november #1 Skrevet 24. november Du som bruker testosteron, hva var ditt symptom på mangel og hvordan har det hjulpet deg?
AnonymBruker Skrevet 24. november #2 Skrevet 24. november Utslitt og tom, overgangsalder og lavt medisinert stoffskifte. Går på stoffskiftemedisin og hormonplaster men fortsatt lite energi, stort søvnbehov , tørr hud og hår , fyker opp i vekt, fryser inn i margen, smerter i ledd og muskler kvalm ( av sliten) mm - egentlig de fleste symptomer med unntak av hetetokter . testo krem annenhver dag- etter 3-4 uker merker jeg at jeg fungerer mer normalt , blir ikke dårlig av aktivitet lengre men kan trene forsiktig ( hardtrening blir jeg sengeliggende av) . Mer robust psyke, ikke gått ned mye men kroppen føles strammere og fastere, buksene sitter penere rundt midjen og livet er mer normalt - men må fortsatt hvile noe men ikke lengre tre timer hver dag etter jobb for å klare smøre brødskiver til middag av mangel på energi Anonymkode: 0c6a8...bcc
Petunia2 Skrevet 24. november Forfatter #3 Skrevet 24. november Stoffskiftet kompliserer overgangsalderen har jeg skjønt.... Jeg har heldigvis ikke problemer med det. Godt å høre at du føler deg bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå