AnonymBruker Skrevet i går, 07:32 #1 Skrevet i går, 07:32 Jeg har datet ei dame iner par måneder, men daten har hele tiden vært turdater bortsett fra en kino date. Hun insisterer på at første hjemmedaten skal være hjemme hos henne, men problemet er at hun har hjemmeboende vokse barn på heltid. Jeg har barnefri annen hver helg og er således alene hjemme de helgene. Jeg har alltid ved tidligere dater hatt første date hjemme hos meg, rett og slett fordi jeg har invitert først og det har aldri vært noe problem. Men hun her insisterer på da første daten skal være hjemme hos henne, hun responderer ikke en gang hvis jeg antyder at jeg er hjemme alene når hun klager over at barna er hjemme. Jeg kan forstå at hun er mer komfortabel med å være hjemme, men når det ikke lar seg gjøre, så vurderer hun ikke en gang alternativer. Er dette normalt eller er det litt sært? Jeg føler ting har stoppet ved at vi har blitt turvenner og kommer aldri noe videre. Er det i det hele tatt håp om å komme seg videre når situasjonen har låst seg? Jeg kan jo legge til at hun heller aldri stiller noen spørsmål om mitt hjem, prater bare om sitt. Er det mulig hun er en egosentrisk person? Anonymkode: a807c...452
AnonymBruker Skrevet i går, 11:48 #2 Skrevet i går, 11:48 Jeg tenker at det er håpløst å bygge noe som helst om personen ikke viser evne til å ville være fleksibel... Uansett så må barna komme først. Snakk med henne. Anonymkode: 2d703...f69 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:53 #3 Skrevet i går, 11:53 Har det vært flørting og klining i det hele tatt? Eller har dere ikke den kjemien? Anonymkode: c629f...359 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:07 #5 Skrevet i går, 12:07 Høres spesielt ut. Ut ifra det du skriver så virker ikke dette som kjempematch. Anonymkode: 8e131...3bd 5
AnonymBruker Skrevet i går, 13:34 #6 Skrevet i går, 13:34 Jeg var forsøkskanin for ei som hadde vært dårlig behandlet i tidligere forhold. Tre måneder møttes vi, og det ble med at par kyss, som hun liksom smakte på, før hun trakk seg unna. Hun ønsket seg kjæreste, men greide ikke å komme forbi sine egne sperrer. Synd, for hun hadde en herlig mørk humor, og var veldig flott. Dating skal ikke være så vanskelig, og hvis dere ikke kan ta en seriøs samtale om det, så må du bare rive deg løs. Da jeg året etterpå møtte hun jeg er sammen med, så eskalerte det raskt, og var oss etter to treff. Anonymkode: f8ae5...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har datet ei dame iner par måneder, men daten har hele tiden vært turdater bortsett fra en kino date. Hun insisterer på at første hjemmedaten skal være hjemme hos henne, men problemet er at hun har hjemmeboende vokse barn på heltid. Jeg har barnefri annen hver helg og er således alene hjemme de helgene. Jeg har alltid ved tidligere dater hatt første date hjemme hos meg, rett og slett fordi jeg har invitert først og det har aldri vært noe problem. Men hun her insisterer på da første daten skal være hjemme hos henne, hun responderer ikke en gang hvis jeg antyder at jeg er hjemme alene når hun klager over at barna er hjemme. Jeg kan forstå at hun er mer komfortabel med å være hjemme, men når det ikke lar seg gjøre, så vurderer hun ikke en gang alternativer. Er dette normalt eller er det litt sært? Jeg føler ting har stoppet ved at vi har blitt turvenner og kommer aldri noe videre. Er det i det hele tatt håp om å komme seg videre når situasjonen har låst seg? Jeg kan jo legge til at hun heller aldri stiller noen spørsmål om mitt hjem, prater bare om sitt. Er det mulig hun er en egosentrisk person? Anonymkode: a807c...452 Hun vil pule i sin egen seng. Det er ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 3bf02...a25 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun vil pule i sin egen seng. Det er ikke mer komplisert enn det. Anonymkode: 3bf02...a25 Nei, hun vil ikke pule, det er derfor hun insisterer på hjemme date hos seg selv for det blir ikke pulings med voksne barn i stua. Hvis hun hadde takket ja til date hjemme hos ham, ville han valgte en barnefri helg for å sikre seg et ligg. Ved å akseptere invitasjonen sier hun samtidig ja til et ligg. Anonymkode: a6260...55f 3 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden De planlegger vel ikke å pule i stua? Anonymkode: 3bf02...a25
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Legger åpenbart ikke opp til noe veldig intimt, og bruker barna for trygghet. Kanskje hun er en som trenger å bygge opp en relasjon mer for å ville være intim. Demiseksuell? Eller lunkent interessert? Anonymkode: 42a19...2ee
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De planlegger vel ikke å pule i stua? Anonymkode: 3bf02...a25 Du hadde seriøst hatt sex på soverommet med voksne barn hjemme? Det skulle ha vært et ganske heftig stort hus om det skulle vært aktuelt med det første. Høres ut som hun har noen issues, om hun ikke vil ha sex enda er det vel bedre å si det? Kanskje hun ser for seg en nedgrodd ungkarsbule. Hadde ikke presentert en date jeg ikke engang hadde hatt sex med enda for familie. Anonymkode: 388af...9a7
FruVillvin Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden Kan løses med å ha første date på en restaurant/ café (og som det ble sagt i barnehagen: «da får ingen viljen sin»). Ellers høres det ut som om dere få mer enn nok å bli enig om…..😅 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #13 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, hun vil ikke pule, det er derfor hun insisterer på hjemme date hos seg selv for det blir ikke pulings med voksne barn i stua. Hvis hun hadde takket ja til date hjemme hos ham, ville han valgte en barnefri helg for å sikre seg et ligg. Ved å akseptere invitasjonen sier hun samtidig ja til et ligg. Anonymkode: a6260...55f Er de voksne barna alltid hjemme på kveldene? Rar situasjon. Jeb tenkte først og at hun vil pule hjemme i sin egen seng , sånn er jeg og- første pulings vil jeg helst ha i trygge rammer. Har aldri hatt voksne barn sittende og lytte da. kan man gjøre med voksne barn som man gjør med ungdom? Gi den penger til kino? Har de ingen venner eller noe? Anonymkode: 6d57c...daa
knooters Skrevet 17 timer siden #14 Skrevet 17 timer siden Ser ikke helt hva problemet er her. OK, så hun vil ha hjemmedate og har barn i hus. Whatever. Men hun klager samtidig på at barna er der, og det er de... alltid? Den ÅPENBARE løsningen her er jo at hun velger tidspunkter når det passer med hennes hjemmeforhold og så ser om det passer med timeplanen til TS. "Jammen, vi MÅ ha hjemmedaten hos meg, men barna kan ikke være hjemme. Bare synd de er hjemme hele tiden." er et aldeles merkelig case. 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Man vil vel ikke involvere barn så tidlig i dateprosessen? Høres sært ut å ha første hjemmedate sammen med voksne barn... Anonymkode: ae385...596 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tenker at det er håpløst å bygge noe som helst om personen ikke viser evne til å ville være fleksibel... Uansett så må barna komme først. Snakk med henne. Anonymkode: 2d703...f69 Barna...? De voksne avkommene hennes som bor hjemme der? Anonymkode: 255d3...3c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå