Gå til innhold

Tok botox fredag for første gangen, mannen taklet det dårlig...

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Synes det ser pent ut jegBotox Injection gone wrong on Cheryl Hinds for 'Suburgatory ...

Anonymkode: 26be0...493

Det der er 90% fillere og 10% botox.

Og du som mente du tok botox i leppa? Det er FILLER.

FILLERE synes med en gang. Botox gjør ikke det. 

Anonymkode: 2f1b3...27e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jada, skulle kanskje sagt fra først. Han har nesten ikke snakket til meg i helgen, synes jeg ser helt rar ut. Hvordan jeg kan finne på noe så dumt.

Skal innrømme at det er en stor endring av utseendet, hvor lang tid tar det før alt er ute igjen?

Anonymkode: b4b9b...af7

Dagens trolletråd? 

Anonymkode: 91ebe...aa8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det der er 90% fillere og 10% botox.

Og du som mente du tok botox i leppa? Det er FILLER.

FILLERE synes med en gang. Botox gjør ikke det. 

Anonymkode: 2f1b3...27e

Heldigvis fra en film, ble nesten litt bekymret for stakkars Cheryl 😅

Anonymkode: 16eee...c1f

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er en tulletråd, men jeg kupper den.

Jeg har holdt sinnarynken i sjakk ved å ta jevnlig i 10 år. Nå er den framme og viser seg igjen... Ja, det holder bare i 3-4 måneder sier folk, men for meg holder det ett - to år. Jeg har vel tatt ca annen hvert år. Det har sikkert noe med at man avvenner muskelen å trekke seg sammen, og dermed blir det en annen mimikk. Jeg vil jo ikke endre utseendet, bare forsinke den der som kom veldig tidlig fordi jeg satt med rynkete øyne litt for sent, litt for ofte på jobb. 

Det hjalp faktisk litt på hodepine også... 

Anonymkode: 51906...8aa

Skrevet

Hurtigbotox du fikk? Ønsker jeg og meg.. hater å vente opptil 10 dager på effekt når migrenen dundrer. 

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Hurtigbotox du fikk? Ønsker jeg og meg.. hater å vente opptil 10 dager på effekt når migrenen dundrer. 

Jeg gjorde det ikke pga hodepine, men for å fjerne sinnarynken. Det var bare en bieffekt jeg ikke hadde regnet med. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har holdt sinnarynken i sjakk ved å ta jevnlig i 10 år. Nå er den framme og viser seg igjen... Ja, det holder bare i 3-4 måneder sier folk, men for meg holder det ett - to år. Jeg har vel tatt ca annen hvert år. Det har sikkert noe med at man avvenner muskelen å trekke seg sammen, og dermed blir det en annen mimikk. Jeg vil jo ikke endre utseendet, bare forsinke den der som kom veldig tidlig fordi jeg satt med rynkete øyne litt for sent, litt for ofte på jobb. 

Dette kunne du fikset med å massere sinnarynken jevnlig. Tok meg en uke så var min borte og hodepinen,,,den forsvant den også.

Anonymkode: 064bf...dd3

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har ikke oppdaget at jeg har tatt det engang 🙈 Tar 2-3 ganger i året. 

Anonymkode: a1d02...b90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Artig at man ikke ser virkningen av Botox for etter et par uker 

Anonymkode: e21a0...ec8

AnonymBruker
Skrevet

Botox er et bedøvelsesmiddel som lammer muskler. Det er muskler som gir ansiktet liv gjennom ulike ansiktsuttrykk i ulike situasjoner. Bruk av Botox i ansiktet er dermed en effektiv måte å "ta livet" av ansiktet på slik at det blir dødt og utrykksløst.

Ser bare dumt ut. Mye bedre med noen smilerynker enn et ansikt som er flatt, glatt og uttrykksløst som ei voksdukke.

Anonymkode: 18062...c6e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 8.42):

😂

Du hemmer mikromuskler i 3-4 måneder. Om du ikke fyller på da så kommer vanlig muskelaktivitet tilbake rundt øyne og panne. 

At ansiktet henger etterhvert gjelder særlig hake/kjeveparti. Det har ingenting med botox å gjøre, men redusert kollagen med alderen. Her er det andre behandlinger som kan hjelpe. Men ofte må man ty til kirurgi. 

Det er jo litt søtt med denne aversjonen dere har. Særlig når dere ikke kan noe om temaet en gang. 

Anonymkode: 60e67...1c4

Det som er «søtt» er at dere tror at inngrepene ikke viser..jeg er en som syns de aller fleste mennesker er pene - men jeg sliter med å finne noe pent med et mimikkløst ansikt dessverre..og jo, man blir mimikkløs etter noen år med botox. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min mann har ikke oppdaget at jeg har tatt det engang 🙈 Tar 2-3 ganger i året. 

Anonymkode: a1d02...b90

Ikke min heller😂 De som ser det er andre damer. Men går til et velrennomert sted da.

Anonymkode: 77353...184

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 14.00):

Ikke nok studier på det. Botolinumtoxin akkumulerer seg i hjernen, det er bevist- men det finnes ikke langtidsstudier på effekt og sikkerhet. Det beste er å unngå Botox og liknende 

Anonymkode: 82736...29e

Botox virker lokalt og ikke systemisk, det krysser ikke blod-hjernebarrieren. Hvordan kan det da akkumuleres i hjernen? Forklar gjerne. 

Anonymkode: 35b00...cd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg gjorde det ikke pga hodepine, men for å fjerne sinnarynken. Det var bare en bieffekt jeg ikke hadde regnet med. 

Jeg som de fleste andre i denne tråden svarer jo da trådstarter. 

AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (4 timer siden):

Det som er «søtt» er at dere tror at inngrepene ikke viser..jeg er en som syns de aller fleste mennesker er pene - men jeg sliter med å finne noe pent med et mimikkløst ansikt dessverre..og jo, man blir mimikkløs etter noen år med botox. 

Nei 😊

Du mener å vite dette fordi du har lagt merke til alle de er synlige på. Og da vet du det jo. 

Mens alle de det ikke er synlig på vet du ikke noe om, og det er mange av oss 😊 

Anonymkode: fa46a...cba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hvordan står det til med området over bryna nå da, ti år etter? 

Anonymkode: fa46a...cba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 8.30):

Om du har litt erfaring med temaet så er det tydelig at TS bare er ute etter å provosere litt ;) 

Enkelte blir så trigget av oss som legger litt i utseendet. 

Anonymkode: 60e67...1c4

Enkelte synes synd på kvinner som kaster bort tid og penger på dette, samtidig som de forsterker presset mot unge jenter og kvinner, binder opp helseressurser og bidrar til å støtte en industri som står i konkurrranse til helsevesenet, som er så indoktrinert til å tenke fasade at den eneste selvforbedringen de kommer på er innadvendt, mot eget utseende, i stedet for utadvemdt, å forbedre seg selv som menneske. 

Det er trist at du tenker det er «å legge noe i utseendet», og at du trenger mer enn normal hårklipp og hygiene og litt sminke i blant. Det er ikke DIN skyld at du synes det er normalt, du er jo selv indoktrinert, men du bidrar jo til å føre dette crazy pengesløsende utseendehetsende styret videre…

Anonymkode: 80676...cc7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min Botox synes ikke engang etter 14 dager. Og jeg blir like skuffet hver gang 🙈 Så det her høres rart ut. 

Anonymkode: a02d9...36b

AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (8 timer siden):

Man blir så klart ikke mimikkløs med små doser, som er det de aller fleste tar.

Anonymkode: 06d9d...902

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at din mann er fantastisk!! Ingen mann skal synes det er normalt eller ønskelig at en kvinne tar Botox i trynet sitt, de skal være fornøyd med den man er. Botox er så stygt og de fleste ser det jo, dette samfunnet er jo gått helt av skaftet. Unge jenter som får seg botox og mødre som gjør det sammen med døtrene sine. Vil si din mann er en drømmemann for de fleste andre damer, men du kan jo fortsette å ødelegge trynet ditt, og for hva???

Anonymkode: 3c361...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...