Gå til innhold

Tok botox fredag for første gangen, mannen taklet det dårlig...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvis du har tatt botox denne uken (Altså mindre enn 7 dager siden) og det er så stor forskjell har du garnatert valgt feil klinik siden botos kun får full effekt etter 10 - 14 dager.. 

Anonymkode: 963f4...c80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mulig at det du skriver stemmer, fordi det tar tid før botox har effekt. Og mange i tråden som ikke har peil og tror på dette får sine fordommer understreket. Botox er ikke synlig når det settes riktig. Folk blander det ofte med fillers.

Anonymkode: 68cf0...164

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For endel år siden tok jeg litt i overleppen. Jeg ble blå og kjempe leppe i noen dager. Mine fikk også sjokk😀men ble fint etter noen uker

Anonymkode: 1a5a6...406

Botox i leppa? Hvorfor tok du det? 

Anonymkode: 3eb45...d90

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er tull. Har tatt botox et titalls ganger. Ingen har noen gang sett når jeg har tatt det (men jeg ser det, og er veldig fornøyd 😄).

Anonymkode: f4abb...73f

Skrevet

Det er jo forståelig at han reagerer. Det er ikke alle som er så opptatt av sånne glatte glatte øgletryner.

Anonymkode: 052e0...479

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Botox i leppa? Hvorfor tok du det? 

Anonymkode: 3eb45...d90

Må være vanskelig å drikke vann og spise suppe med bedøvet leppe😅

Anonymkode: dd785...da2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feil. Du vet kanskje ikke at ansiktet er det stedet på kroppen der musklene er «montert» direkte på huden.  Det er altså musklene som holder ansiktet «oppe». Tidlig eller overdrevet bruk av botox kan svekke disse musklene, noe som gjør huden tynnere og løsere, slik at ansiktet henger -  og ofte lager det mer rynker andre steder.

Det er også ting som tyder på at bruk av botox kan forårsake permanente kjemiske endringer som endrer nerveforbindelser og reduserer muskelfunksjon.

Du kan google «muscle athrophy botox» så kan du selv sette deg inn i dette. Litt dumt å være så nedlatende når du selv kan så lite.

Anonymkode: b7e41...9ef

Ikke nok studier på det. Botolinumtoxin akkumulerer seg i hjernen, det er bevist- men det finnes ikke langtidsstudier på effekt og sikkerhet. Det beste er å unngå Botox og liknende 

Anonymkode: 82736...29e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan virke som om det der kom frem at dere har veldig ulike verdier. 

Plutselig er man sammen med en som virker deprimert eller nedstemt med null ansiktsmimikk. «Å tusen takk for bursdagsgaven kjære, den ble jeg så glad for (ser ikke glad ut, eller høres glad ut». I tillegg koster det mye penger. Noen liker å være sammen med noen som ser ut som plastikk/ robot/ dukkeaktig, mens andre foretrekker det naturlige. Mannen din foretrekker tydeligvis sistnevnte. 

Syns det er utrolig mange som pynter på ansiktet sitt for tiden. Verste er de som ser ut som om de har oppblåsbare lepper, og det er mange av dem. Tenker alltid at de hadde vært så pene uten. Og merker det er vanskelig å ta de like seriøst når de utøver yrket sitt, når de har prøvd å gjøre seg om til Barbie utseendemessig. F.eks barbier som jobber innen helse… 

Anonymkode: dd785...da2

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

"Legger litt i utseendet". Fin innstilling, kjekt for kidsa at dette er normen; å ta botox er bare å legge litt i utseende.

Anonymkode: a1044...9c3

Botox er harmløst, og litt.  Omtrent som at du mulig farger håret - noe som er mye mer synlig for barna. At det ikke er OK å bli grå. 

Jeg styrer personlig unna fillers - det skal ikke mye til at det går feil, og gir negative resultat. Kommer heller aldri til å gå i narkose for skjønnhet - men ville nok tatt risikoen om jeg satt igjen med to tomme sekker som pupper etter graviditet - det er nok den operasjonen jeg kjenner flest som har tatt. 

Anonymkode: 60e67...1c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke nok studier på det. Botolinumtoxin akkumulerer seg i hjernen, det er bevist- men det finnes ikke langtidsstudier på effekt og sikkerhet. Det beste er å unngå Botox og liknende 

Og vaksiner, også da, når dette er nivået..... ? 😜 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og vaksiner, også da, når dette er nivået..... ? 😜 

Ved vaksiner får man redusert risiko for sykdom og død, i motsetning til estetiske preparater 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ved vaksiner får man redusert risiko for sykdom og død, i motsetning til estetiske preparater 

Jeg tror ikke du tok poenget. 

Begge deler er helt harmløst, da det er utprøvd over mange år. 

Nye behandlinger er jeg mer skeptisk til. Men ikke botox som man har 30+ års data på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enkelte blir så trigget av oss som legger litt i utseendet. 

Hvordan tror du du kommer til å se ut når du er 80? Glatt i trynet, lepper som står ut, rynkete hals, hender, armer, pupper ned på magen, resten av kroppen er heller ikke rynkefri.

Anonymkode: 35464...cee

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser pent ut jegBotox Injection gone wrong on Cheryl Hinds for 'Suburgatory ...

Anonymkode: 26be0...493

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om du har litt erfaring med temaet så er det tydelig at TS bare er ute etter å provosere litt ;) 

Enkelte blir så trigget av oss som legger litt i utseendet. 

Jeg blir over hode ikke «trigget» av hva andre gjør med utseende sitt.

Men å «legge litt i utseende» kan like gjerne bety at man blir mindre attraktiv, i hvert fall i en mann sine øyne. Botox, silikon, Restylane etc er oftest noe som vil være negativt i en mann sine øyne. 

Anonymkode: 4c747...794

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tror ikke du tok poenget. 

Begge deler er helt harmløst, da det er utprøvd over mange år. 

Nye behandlinger er jeg mer skeptisk til. Men ikke botox som man har 30+ års data på. 

NNT er ikke særlig høyt for Botox. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

NNT er ikke særlig høyt for Botox. 

NNH, mente jeg

Skrevet

Botox bruker mot 2 uker på å sette inn første gangen, så om du tok på fredag så skal det være veldig lite endring frem til i dag. Lukter troll

Anonymkode: 29033...b45

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Godt skrevet 😂 Det er jo alltid synlig...

TS.

Anonymkode: b4b9b...af7

Botulinumtoksin med umiddelbar, synlig effekt?!😆

Hahaha.

Tips til TS: Skal du trolle så er det nok en fordel med et minimum av kunnskap om temaet du velger😉

Anonymkode: 9a862...34a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...