Gå til innhold

Tok botox fredag for første gangen, mannen taklet det dårlig...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, skulle kanskje sagt fra først. Han har nesten ikke snakket til meg i helgen, synes jeg ser helt rar ut. Hvordan jeg kan finne på noe så dumt.

Skal innrømme at det er en stor endring av utseendet, hvor lang tid tar det før alt er ute igjen?

Anonymkode: b4b9b...af7

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da har du tatt alt for mye. Og/eller valgt billig-klinikk. Verken venninner eller mann ser det av seg selv når jeg tar påfyll. 

Anonymkode: 60e67...1c4

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du tatt alt for mye. Og/eller valgt billig-klinikk. Verken venninner eller mann ser det av seg selv når jeg tar påfyll. 

De så ikke forskjell første gangen heller? 
Da kaster du bort pengene dine eller ingen av de ser nøye på deg.

Anonymkode: 3eb45...d90

• Liker 15
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt skrevet 😂 Det er jo alltid synlig...

TS.

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tar opp til 10 dager før Botox får full effekt, så at det liksom er så stor forskjell nå bare på et par dager er bare tull. Ikke blir det veldig store endringer i utseendet heller, men mindre er øyenbryn eller lignende blir hengende fordi man har maks uflaks. 

Anonymkode: 911ac...df2

• Liker 14
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trikset er å begynne tidlig, og minidoser, før rynker får etablert seg. 

Om du lar alle rynkene komme, og så, rundt 50, finner ut at du vil glatte ut alt, så er det selvfølgelig synlig. 

Hadde uansett ikke villet leve med en mann som drev silent treatment - det ville vært en dealbreaker. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da har de satt ekstremt mye og feil plasser. Sjekket du anmeldelser før du gikk? At det skal vise så godt etter en dag eller to har jeg aldri opplevd.

Anonymkode: 8dcaa...1e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det tar opp til 10 dager før Botox får full effekt, så at det liksom er så stor forskjell nå bare på et par dager er bare tull. Ikke blir det veldig store endringer i utseendet heller, men mindre er øyenbryn eller lignende blir hengende fordi man har maks uflaks. 

Om du har litt erfaring med temaet så er det tydelig at TS bare er ute etter å provosere litt ;) 

Enkelte blir så trigget av oss som legger litt i utseendet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trikset er å begynne tidlig, og minidoser, før rynker får etablert seg. 

Om du lar alle rynkene komme, og så, rundt 50, finner ut at du vil glatte ut alt, så er det selvfølgelig synlig. 

Hadde uansett ikke villet leve med en mann som drev silent treatment - det ville vært en dealbreaker. 

Nei, slett ikke. Det er det verste du kan gjøre. Hele ansiktet vil henge til slutt.

Anonymkode: b7e41...9ef

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Om du har litt erfaring med temaet så er det tydelig at TS bare er ute etter å provosere litt ;) 

Nettopp, TS troller. Juleferien starta tidlig for enkelte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tar mye lenger tid før du får effekt. Så om du tok på fredag er det ikke virkning ennå.

Troll

Anonymkode: e7f9c...e13

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, slett ikke. Det er det verste du kan gjøre. Hele ansiktet vil henge til slutt.

😂

Du hemmer mikromuskler i 3-4 måneder. Om du ikke fyller på da så kommer vanlig muskelaktivitet tilbake rundt øyne og panne. 

At ansiktet henger etterhvert gjelder særlig hake/kjeveparti. Det har ingenting med botox å gjøre, men redusert kollagen med alderen. Her er det andre behandlinger som kan hjelpe. Men ofte må man ty til kirurgi. 

Det er jo litt søtt med denne aversjonen dere har. Særlig når dere ikke kan noe om temaet en gang. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂

Du hemmer mikromuskler i 3-4 måneder. Om du ikke fyller på da så kommer vanlig muskelaktivitet tilbake rundt øyne og panne. 

At ansiktet henger etterhvert gjelder særlig hake/kjeveparti. Det har ingenting med botox å gjøre, men redusert kollagen med alderen. Her er det andre behandlinger som kan hjelpe. Men ofte må man ty til kirurgi. 

Det er jo litt søtt med denne aversjonen dere har. Særlig når dere ikke kan noe om temaet en gang. 

Feil. Du vet kanskje ikke at ansiktet er det stedet på kroppen der musklene er «montert» direkte på huden.  Det er altså musklene som holder ansiktet «oppe». Tidlig eller overdrevet bruk av botox kan svekke disse musklene, noe som gjør huden tynnere og løsere, slik at ansiktet henger -  og ofte lager det mer rynker andre steder.

Det er også ting som tyder på at bruk av botox kan forårsake permanente kjemiske endringer som endrer nerveforbindelser og reduserer muskelfunksjon.

Du kan google «muscle athrophy botox» så kan du selv sette deg inn i dette. Litt dumt å være så nedlatende når du selv kan så lite.

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jada, skulle kanskje sagt fra først. Han har nesten ikke snakket til meg i helgen, synes jeg ser helt rar ut. Hvordan jeg kan finne på noe så dumt.

Skal innrømme at det er en stor endring av utseendet, hvor lang tid tar det før alt er ute igjen?

Kjæresten din liker deg som du er. Han liker deg. Slutt å kødd med utseendet.

Anonymkode: f0431...b21

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det vil jo gå seg til. Er det ikke to uker man skal se det an, og er man ikke fornøyd så vil behandler korrigere botox slik at det ser naturlig ut. 

Anonymkode: 35116...c51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Feil. Du vet kanskje ikke at ansiktet er det stedet på kroppen der musklene er «montert» direkte på huden.  Det er altså musklene som holder ansiktet «oppe». Tidlig eller overdrevet bruk av botox kan svekke disse musklene, noe som gjør huden tynnere og løsere, slik at ansiktet henger -  og ofte lager det mer rynker andre steder.

Det er også ting som tyder på at bruk av botox kan forårsake permanente kjemiske endringer som endrer nerveforbindelser og reduserer muskelfunksjon.

Du kan google «muscle athrophy botox» så kan du selv sette deg inn i dette. Litt dumt å være så nedlatende når du selv kan så lite.

Feil. Musklene drar ansiktet ned når vi blir eldre, det er derfor man får ryker og ansiktet ramler liksom ned. Om man begynner med botox veldig sent, vil det ha liten effekt på rynker fordi huden allerede er strekt. 

Anonymkode: 35116...c51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper mannen din er mest overrasket over og ukomfortabel med verdisynet ditt. Hva du synes er viktig her i livet. Han fikk seg vel en wake up call på hvor overfladisk og utseendefiksert du er. 

Jeg hadde ikke følt det veldig greit om en partner ut av det blå hadde tatt botox rent kosmetisk jeg heller. 

Anonymkode: 66d80...bdf

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Legger litt i utseendet". Fin innstilling, kjekt for kidsa at dette er normen; å ta botox er bare å legge litt i utseende.

Anonymkode: a1044...9c3

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker botox av medisinske grunner. Men at mannen din ser dette på deg nå er tull. 
Jeg tok på mandagen jeg kan fortsatt bevege både panne og sinnarynke. 
Jeg har blitt stivere, men vet av erfaring at jeg vil få mer og mer virkning ettersom tiden nå går. 
Jeg får rundt 35 sprøyter i ansikt og i hode. Utseende mitt er virkelig ikke mye endret. 

Anonymkode: 6803b...f7e

AnonymBruker
Skrevet

For endel år siden tok jeg litt i overleppen. Jeg ble blå og kjempe leppe i noen dager. Mine fikk også sjokk😀men ble fint etter noen uker

Anonymkode: 1a5a6...406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...