AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #1 Skrevet 24. november 2025 Jeg er ganske nysgjerrig på denne verden. Det finnes jo så mye forskjellig å måtte innrømme at det er ganske pirrende mye av det. Jeg har ikke helt turt å bevege meg helt inn i det, da det utad det man leser å sett dokumentarer virker noe voldsomt og brutalt. Fantasien min spinner vilt når jeg tenker på det, men samtidig er jeg gift og min ektefelle vet om en del, men ikke absolutt alt. H*n jeg bor med er mere A4 når det kommer til seksualitet og har ingen spesielt med fantasier. Har du/dere erfaring i denne spennede verden? Alene eller med kjæreste/ektefelle? Anonymkode: f87da...cc4
SlemUlv Skrevet 24. november 2025 #2 Skrevet 24. november 2025 Jeg har snart 20 års erfaring i BDSM miljøet. Både uten og med partner.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #3 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er ganske nysgjerrig på denne verden. Det finnes jo så mye forskjellig å måtte innrømme at det er ganske pirrende mye av det. Jeg har ikke helt turt å bevege meg helt inn i det, da det utad det man leser å sett dokumentarer virker noe voldsomt og brutalt. Fantasien min spinner vilt når jeg tenker på det, men samtidig er jeg gift og min ektefelle vet om en del, men ikke absolutt alt. H*n jeg bor med er mere A4 når det kommer til seksualitet og har ingen spesielt med fantasier. Har du/dere erfaring i denne spennede verden? Alene eller med kjæreste/ektefelle? Anonymkode: f87da...cc4 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er ganske nysgjerrig på denne verden. Det finnes jo så mye forskjellig å måtte innrømme at det er ganske pirrende mye av det. Jeg har ikke helt turt å bevege meg helt inn i det, da det utad det man leser å sett dokumentarer virker noe voldsomt og brutalt. Fantasien min spinner vilt når jeg tenker på det, men samtidig er jeg gift og min ektefelle vet om en del, men ikke absolutt alt. H*n jeg bor med er mere A4 når det kommer til seksualitet og har ingen spesielt med fantasier. Har du/dere erfaring i denne spennede verden? Alene eller med kjæreste/ektefelle? Anonymkode: f87da...cc4 Det er mye anal i den verdenen Anonymkode: 84de6...559
SlemUlv Skrevet 24. november 2025 #4 Skrevet 24. november 2025 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er mye anal i den verdenen Anonymkode: 84de6...559 Er mange som driver med BDSM helt uten sex også! 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #5 Skrevet 24. november 2025 Min interesse for dette våknet opp først da jeg ble sammen med kjæresten min. Vi er helt fullstendig kompatible og passer 100% sammen. Han er (pleasure) dom og jeg er sub. Det var flaks! Anonymkode: 06e4b...771
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå