Mardina Skrevet i går, 02:15 #81 Skrevet i går, 02:15 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor jobber du ikke da? Studerer til en enklere jobb fysisk? Jeg må bruke helger, netter og ferier for å ta igjen jobb jeg ikke greier pga sykdom i arbeidstiden. Kan aldri reise på ferie, være med venner eller ha hobbyer. Ingen krefter til det, eller shopping og frisør. Ikke tid til trening, kultur eller kino. Tiden går til sykdom og å klamre meg til jobb. Det er sånne som meg som er NAV og staten. Gjennom skatten vi betaler til deg Anonymkode: 90c15...98b Fordi det er ikke bare å få en jobb, som uføretrygdet. Vis meg en arbeidsgiver som vil ansette en person med usikker helse og som ikke vet når man kan jobbe? Hvilken jobb tenker du det kan være? 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:00 #82 Skrevet i går, 09:00 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor jobber du ikke da? Studerer til en enklere jobb fysisk? Jeg må bruke helger, netter og ferier for å ta igjen jobb jeg ikke greier pga sykdom i arbeidstiden. Kan aldri reise på ferie, være med venner eller ha hobbyer. Ingen krefter til det, eller shopping og frisør. Ikke tid til trening, kultur eller kino. Tiden går til sykdom og å klamre meg til jobb. Det er sånne som meg som er NAV og staten. Gjennom skatten vi betaler til deg Anonymkode: 90c15...98b Jeg jobber ikke pga jeg har ikke inntektsevne. Og derfor er jeg altså uføretrygdet. Eller dvs, jeg har noen hobbyinntekter men det går i null og knapt det. Du har inntektsevne og jobber og må bruke mye tid og krefter på dette og det går åpenbart ut over mye annet, slik jeg leser deg. Det er fint lite jeg kan gjøre med det og din situasjon. Jeg takker sånne som deg for skatten dere betaler til meg. Anonymkode: 65b22...9e7
AnonymBruker Skrevet i går, 09:01 #83 Skrevet i går, 09:01 Mardina skrev (6 timer siden): Fordi det er ikke bare å få en jobb, som uføretrygdet. Vis meg en arbeidsgiver som vil ansette en person med usikker helse og som ikke vet når man kan jobbe? Hvilken jobb tenker du det kan være? Nei det er ikke derfor, jeg har ikke søkt på noen jobber og vet ikke om jeg hadde fått dem heller. Anonymkode: 65b22...9e7
AnonymBruker Skrevet i går, 09:23 #84 Skrevet i går, 09:23 Synes ikke fremmede på nett har noe med om man er ufør eller ikke. Det er noe man kan fortelle om når man føler seg trygg på vedkommende Anonymkode: 51389...f36
AnonymBruker Skrevet i går, 12:09 #85 Skrevet i går, 12:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg jobber ikke pga jeg har ikke inntektsevne. Og derfor er jeg altså uføretrygdet. Eller dvs, jeg har noen hobbyinntekter men det går i null og knapt det. Du har inntektsevne og jobber og må bruke mye tid og krefter på dette og det går åpenbart ut over mye annet, slik jeg leser deg. Det er fint lite jeg kan gjøre med det og din situasjon. Jeg takker sånne som deg for skatten dere betaler til meg. Anonymkode: 65b22...9e7 Så du er ikke syk, du er bare for dum til å ta en utdanning , eller for kort til å rekke opp til kassa på Kiwi, eller hva? Anonymkode: a3d00...edd
AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #86 Skrevet i går, 12:18 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du er ikke syk, du er bare for dum til å ta en utdanning , eller for kort til å rekke opp til kassa på Kiwi, eller hva? Anonymkode: a3d00...edd Jeg regner med at du ikke forstår hva setningen "jeg har ikke inntektsevne" betyr her. Dette går an å lese seg opp på, om du er interessert i å lære mer om det. Anonymkode: 65b22...9e7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #87 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 1.51): Det er mulig pga at jeg er høytfungerende uføretrygdet. Det vil si at lemmer, kropp og hode fungerer godt nok til at jeg kan ha et vettugt liv. Og da må man jo utnytte dette til fulle. Hvem vet når det er over. Anonymkode: 65b22...9e7 Ingen som vet... Anonymkode: f5b75...a51
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #88 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen som vet... Anonymkode: f5b75...a51 Nei, det vet man ikke. Så da er det viktig å få utnytte det i den grad man ønsker. Anonymkode: 65b22...9e7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå