AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:22 #1 Skrevet søndag kl. 22:22 Jeg har tatt blodprøver og ser at jeg før sommeren hadde lav s-igM, men normale s-igg og s-iga. Det ble nylig tatt prøver av dette igjen og nå er s-igm enda lavere og de to andre er fremdeles normale. Legen er naturligvis stengt en søndag senkveld (skal kontakte ham i morgen), men er det noen her som har peiling på om dette er noe jeg trenger å bry meg om? Har googlet litt og det virker som det potensielt er et problem. Kan legge til at jeg har en historie med allergier, bihulebetennelser, luftveisinnfeksjoner, har i dag ME og som barn hadde jeg mange ørebetennelser. Alle svar mottas med takk. Anonymkode: 69415...9e2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:04 #3 Skrevet i går, 07:04 Er du testet for cøliaki? Anonymkode: c357e...bcc
AnonymBruker Skrevet i går, 07:14 #4 Skrevet i går, 07:14 Ikke akkurat nå, men et par ganger tidligere. Ingen utslag der. Anonymkode: 69415...9e2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Kan være en type immunsvikt. Hvis lege bare har sjekket IgG og ikke subklassene av igG, bør subklassene sjekkes nå i tillegg. Mangler man subklasse igG i tillegg til igM er det vel CVID. Total IgG kan være nornal selv om man har subklasse defekt. Anonymkode: 6b413...012
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være en type immunsvikt. Hvis lege bare har sjekket IgG og ikke subklassene av igG, bør subklassene sjekkes nå i tillegg. Mangler man subklasse igG i tillegg til igM er det vel CVID. Total IgG kan være nornal selv om man har subklasse defekt. Anonymkode: 6b413...012 Igg og iga var normale. Anonymkode: 69415...9e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå