AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:44 #1 Skrevet søndag kl. 21:44 Dere som har gått i behanfling for kompleks ptsd, hvor lenge gikk dere i behandling før dere ble bra, og hvilken behandling fikk dere? Jeg skal starte i behandling hos dps med Emdr. Så jeg er spent på hvor lenge man må gå en sånn behandling. Anonymkode: 30468...b1b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:48 #2 Skrevet søndag kl. 21:48 Gikk i over fem år, husker ikke hva metoder som ble brukt, men det var både snakking, øvelser, læring av teknikker og mye hjemmelekser. Anonymkode: 27a98...64c 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden 10år, ble avsluttet fordi jeg ble verre. Anonymkode: 1177d...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 10år, ble avsluttet fordi jeg ble verre. Anonymkode: 1177d...2fc Det var lenge ja. Anonymkode: 30468...b1b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ikke meg, men min partner har gått i terapi for dette i fem år, og skal fortsette videre. Anonymkode: 05909...07d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 10år, ble avsluttet fordi jeg ble verre. Anonymkode: 1177d...2fc Hvor lang tid tok det før du merket at du ble verre? Anonymkode: 0613c...dc7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Har vært i behandling til og fra for EUPF i seks år. Nettopp starta i behandling for KPTSD nå og er usikker på hvor lang tid det vil ta. Feildiagnostisert i mange år. Anonymkode: 3fba7...27a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Først gikk jeg til emosjonsfokusert samtalebehandling i 3 år, det funka litt, men ikke mye. Så prøvde jeg emdr en stund og det funka ikke i det hele tatt. Gikk privat og tok ketaminassistert psykoterapi, det varte i 4 uker og jeg ble 90% frisk. Har dessverre blitt retraumatisert nå fordi jeg måtte vitne mot den som traumatiserte meg, men jeg skal tilbake i KAP. Anonymkode: 0513b...1d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå