Gå til innhold

Fraysexual eller bare feil partnere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært med min partner i 1,5 år. Jeg er kvinne. Vi bor ikke sammen og har sex hver gang vi møtes. Det blir oftere og oftere på hans initiativ, men jeg har alltid lyst på sex når han prøver. Men jeg sliter ofte med å bli våt nok, og å få orgasmer. Det har blitt mer og mer sånn i løpet av det siste halvåret. For å bli tent nok og komme, må jeg forestille meg at jeg blir pult av noen andre. Ingen konkrete, men "den andre" er ALLTID en fremmed. Typ en lege, en fremmed på t-banen, på sexklubb. Det må jeg forestille meg når vi har sex. 

Slik var det med eksen min også. Vi var sammen i 10 år og hadde veldig lite sex etter hvert. Når vi hadde det, var det bra sex, men involverte nesten alltid noe rollespill.

Men i begge disse forholdene har jeg vært veldig kåt i starten, og har vært kjempevåt bare vi klinte i ett minutt. Så kroppen reagerer helt annerledes jo lengre vi har kjent hverandre. 

Jeg tenkte at jeg og kjæresten nå var så utrolig kompatible, men nå er det som om kroppen ikke spiller på lag lengre, og jeg må alltid ta i bruk disse fantasiene når vi har sex. Jeg er litt usikker på følelsene for ham. Vi er ikke sånn dødsnære, jeg skulle gjerne kommet enda nærmere og følt meg enda mer forelska. 

Men tror dere jeg er fray sexual?

Anonymkode: 4af9a...767

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har tvangstanker og trenger hjelp 

Anonymkode: e2996...1fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har tvangstanker og trenger hjelp 

Anonymkode: e2996...1fc

Tvangstanker om hva da?

Anonymkode: 4af9a...767

Skrevet

Det var et helt nytt begrep for meg. Jeg tror ikke navnet betyr så mye, men at du heller burde tatt en prat med sexolog. 

Anonymkode: 48d76...6d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

og jeg må alltid ta i bruk disse fantasiene når vi har sex.

Hva så? Gjør det noe da? 

Skrevet
Topper og daler skrev (17 minutter siden):

Hva så? Gjør det noe da? 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men jeg sliter ofte med å bli våt nok, og å få orgasmer. Det har blitt mer og mer sånn i løpet av det siste halvåret. For å bli tent nok og komme, må jeg forestille meg at jeg blir pult av noen andre.

Hvis ts opplever en negativ utvikling, og at det er et problem, så er det vel det? 

Jeg kan også måtte fantasere for å komme, og det er til tider litt slitsomt å skulle mane frem noe på kommando. I et samleie, føles det bedre å kunne være til stede. 

Anonymkode: 48d76...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...