Gjest Tjukka Skrevet 1. april 2006 #1 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor mye kalorier har jeg fåtti meg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #2 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor mye kalorier har jeg fått i meg i dag? Frokost:Et knekkebrød med tunfisk.To små gulrøtter og noen druer. Lunsj: Et knekkebrød med tunfisk,cherrytomater og noen jordbær. Mellommåltid: Et knekkebrød med tunfisk. Middag: En biff,litt salat. Jeg har drukket lettbrus til alle måltidene og tatt vitaminpiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #3 Del Skrevet 1. april 2006 Hilsen Tjukka. Det ble litt kluss når jeg skulle legge inn innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjukka Skrevet 1. april 2006 #4 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg ser at jeg la inn tråden på feil forum også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 Registrer deg på www.vektklubben.no og tell selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 Vil anbefale vektklubben.no jeg også. Utrolig nyttig verktøy, og en får virkelig øynene opp for hva en spiser. Det er ikke dyrt, 299,- for 3 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. april 2006 #7 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Vil anbefale vektklubben.no jeg også. Utrolig nyttig verktøy, og en får virkelig øynene opp for hva en spiser. Det er ikke dyrt, 299,- for 3 mndr. ← www.vektklubben.no er gratis. Endret 1. april 2006 av Rhiakath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #8 Del Skrevet 1. april 2006 www.vektklubben.no er gratis. ← Så klart, jeg mente www.vektklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. april 2006 #9 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hvor mye kalorier har jeg fått i meg i dag? Frokost:Et knekkebrød med tunfisk.To små gulrøtter og noen druer. Lunsj: Et knekkebrød med tunfisk,cherrytomater og noen jordbær. Mellommåltid: Et knekkebrød med tunfisk. Middag: En biff,litt salat. Jeg har drukket lettbrus til alle måltidene og tatt vitaminpiller. ← Hahaha, du har drikki lettbrus til alle måltidene ja... Det er kjempefint :-P Lettbrus er like fullt av dritt som vanlig brus... drikk vann! Endret 4. april 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 4. april 2006 #10 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Uansett om du er tjukk eller tynn, du spiser ALTFOR LITE! Hvis du fortsetter med dette går du såklart ned. Men dette er verken sunt eller hensiktsmessig, du skal jo leve etterpå også I et knekkebrød med tunfisk er det omkring 40 kalorier og i en frokost skal det iallfall være 200....Husk at uansett hvor rart det høres ut så må du faktisk spise for å gå ned! Og lettbrusen burde du nok bytte ut med vann, eller evt juice til frokost og lunsj. Bare noen tips fra meg :D Lykke til! Endret 4. april 2006 av Månekvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monkeyfairy Skrevet 6. april 2006 #11 Del Skrevet 6. april 2006 Det kommer an på hvilke typer du har spist. Jeg skriver her hvor mye kalorier det er i per 100 gram, så kan du se selv. Knekkebrød = 297 (fiberrikt) til 391 (lyst) kalorier. Tunfisk = 66 (i gele) til 211 (i olje) kalorier Gulrot = 31 kalorier Drue = 69 kalorier Tomater (vet ikke med cherrytomater, men det er nesten det samme tror jeg) = 15 kalorier Jordbær = 30 kalorier Vet ikke hvilken salat du har spist, men her er noen: Bladsalat og isbergsalat = 10 kalorier Rapidsalat = 8 kalorier Sikorisalat = 14 kalorier Biffen kan jeg nesten ikke svare på, for det er så mange typer dyr det kan ha blitt laget av, og det er veldig varierende hvor mye kalorier det er i det. Lettbrus er det veldig lite kalorier i, fra 1 til 6 kalorier sånn ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi79 Skrevet 6. april 2006 #12 Del Skrevet 6. april 2006 Du har fått i deg altfor lite kcal. DROPP lettbrusen, hvorfor i all verden prøver du å slanke deg for så å drikke lettbrus ved siden av? Eller mener du brus uten sukker kanskje? Uansett, legg om kostholdet ditt (anbefaler Grete Roede), og drikk vann til alle måltider. Du blir fort vant til å drikke kun vann, her i huset finnes brus kun til fest/bursdager. På www.greteroede.no kan du melde deg inn i vektklubben (det er gratis), og der kan du legge inn alle måltidene dine, så regner den ut antall kcal. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå