AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:44 #1 Skrevet søndag kl. 12:44 tips? tynt nordisk hår. Anonymkode: 61436...a9f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:55 #2 Skrevet søndag kl. 19:55 Ingen som har tips? Anonymkode: 61436...a9f
Soul Skrevet søndag kl. 20:01 #3 Skrevet søndag kl. 20:01 Jeg liker denne. https://www.kicks.no/wella-professionals-eimi-thermal-image-heat-protection-spray-150-ml
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 02:00 #4 Skrevet mandag kl. 02:00 Ingen jeg har prøvd fungerer på meg uten å gjøre håret mitt fett iløpet av noen timer. Er som oftest frisører som tilsetter dette etter klipp og det ser dessverre kun pent ut i maks 3 timer etterpå. Mitt hår blir utrolig lett tynget og fett av slike produkter. Eneste leave in mitt hår blir fint med er mouse, kraftig vannet ut gel og om vinteren bittelitt leave in krølle krem. Jeg bruker ikke varmebeskyttende. Velger heller lavere temperatur på mitt varmeverktøy. Bruker kun Dyson hårføner. Har også brukt krølle verktøy på den Dysen multi styler tidligere men bruker nå kun vanlig hårføner. Jeg har langt friskt hår og ikke merket noe varmeskade eller slitasje fra hårføneren eller styleren. Rettetang bruker jeg ikke. Anonymkode: b7441...1ec
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:17 #5 Skrevet mandag kl. 10:17 Ser hun trikolog-damen på FB anbefaler denne, men jeg har ikke prøvd enda… Anonymkode: bc2b1...179 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden MARIA NILA! Sprayen og kremen er begge kjempebra Anonymkode: 50ab8...c67
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 24.11.2025 den 11.17): Ser hun trikolog-damen på FB anbefaler denne, men jeg har ikke prøvd enda… Anonymkode: bc2b1...179 Nå har jeg kjøpt den (på Normal) og prøvd. Var egentlig fornøyd. Opplevde ikke at håret ble fett (og jeg har tynt hår). Den hadde dog en ganske sterk duft, så hvis man er var på sånt er den kanskje grei å skippe. Anonymkode: bc2b1...179
iamor Skrevet 58 minutter siden #8 Skrevet 58 minutter siden Balmain sin opplever jeg ikke som noe tyngende for håret 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå