Rødvinsfilosofen Skrevet torsdag kl. 22:33 #41 Skrevet torsdag kl. 22:33 Synes slikt er veldig koselig. Men nå har jeg jo vært så heldig at alle slike har vært veldig talentfulle, og har hatt en evne til å lese situasjonen. Står man på felleskjøkkenet og lager en felleslunsj, eller står ved kopimaskinen så er det noe annet enn å sitte i et åpent kontorlandskap og dra bohemian rhapsody på repeat.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:38 #42 Skrevet torsdag kl. 22:38 Irriterende 😅 Anonymkode: 078ec...7c3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #43 Skrevet 19 timer siden Har en kollega som synger/nynner mye. Jeg synes det bare er koselig, vi jobber i dyrebutikk. Anonymkode: faac4...6e9
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #44 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 12.40): Flere har nok en kollega som nynner og synger på jobb 🎤🎶 Hva tenkes om det: Bare hyggelig, eller forstyrrende? Selv synes jeg det er forstyrrende. Men selvsagt, fint at folk er i godt humør, synes bare det blir too much. Anonymkode: 6c480...1f3 Har hatt bekjentskaper som alltid skulle synge hele tiden. Fantaserte alltid om å halshugge de. Virkelig hater det. Anonymkode: b6c95...d84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå