AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:32 #21 Skrevet tirsdag kl. 13:32 Kommer an på. En kollega som faktisk kan å synge, og holder seg til å synge på eget kontor, do osv er helt ok. Deler man kontor eller sitter i åpent landskap er det absolutt ikke akseptabelt. Og kan man ikke synge pent, bør man absolutt la være. Om jeg må være i samme rom som vedkommende (f.eks på møte ) vil det absolutt irritere. Anonymkode: 49a43...82a 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:37 #22 Skrevet tirsdag kl. 14:37 Nynning kan være en måte å roe seg ned på. Roe ned stress. Så istedet for å dømme den som nynner,snakk med vedkommende. Anonymkode: 581de...1a9 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:40 #23 Skrevet tirsdag kl. 14:40 Misliker nynning og synging og synes det er frekt av de som gjør det. Jeg har oppdaget at mange som nynner ikke er klar over at de gjør det, og trenger å få beskjed om å slutte. Anonymkode: c2bf2...e9a
ElectricScum Skrevet tirsdag kl. 14:48 #24 Skrevet tirsdag kl. 14:48 Har hatt et par kolleger som i blant dro i gang noen strofer, sånn i farta. Det er fort overstått og ikke spesielt forstyrrende. Jeg synes det stort sett var koselig med litt godt humør som spres i lokalet. Hadde det vært en daglig greie, kunne det bli for mye. I blant kunne man slenge seg på å stemme i. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:26 #25 Skrevet tirsdag kl. 15:26 Ville irritert meg veldig. har en mor som alltid må nynne og plystre og synge og det oppleves som en oppmerksomhetstrang. Vet noen irriterte seg over det da hun jobbet ,for det sa hun snurt til meg en gang. Jeg forstår de godt! Anonymkode: c633f...4a1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:14 #26 Skrevet i går, 04:14 Jeg nynner når jeg er veldig sliten. Er omtrent som att hjernen gjør alt for å holde meg våken. Og jeg synes selv det er ganske irriterende.. Anonymkode: 00e3f...3ef 1
piggrokken Skrevet i går, 05:12 #27 Skrevet i går, 05:12 Jeg synger på jobb, men ganske lavt. Tenk deg midt mellom hvisking og lav prating. Har blitt kommentert negativt en gang på 24 år. Gjør det da jeg er stressa, eller det er mye å gjøre. Det er ikke min intensjon å irritere. 1
Kålrota Skrevet i går, 05:41 #28 Skrevet i går, 05:41 I åpent landskap er det skrekkelig, nynnende kollega på eget kontor er fint.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:01 #29 Skrevet i går, 07:01 Har en kollega som alltid lager lyd, bl a nynner. Blir gal av det. Anonymkode: 24b32...39f
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #30 Skrevet i går, 07:51 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg nynner når jeg er veldig sliten. Er omtrent som att hjernen gjør alt for å holde meg våken. Og jeg synes selv det er ganske irriterende.. Anonymkode: 00e3f...3ef Men da kjenner du at nynningen er bra for hjernen . piggrokken skrev (2 timer siden): Jeg synger på jobb, men ganske lavt. Tenk deg midt mellom hvisking og lav prating. Har blitt kommentert negativt en gang på 24 år. Gjør det da jeg er stressa, eller det er mye å gjøre. Det er ikke min intensjon å irritere. Det har en beroligende virkning. Kanskje om du snakker med noen som kan hjernen så finner du en annen måte å takle stresset på. Og jeg sier det ikke negativt for jeg vet hvor viktig det kan være å finne metoder som holder stresset i sjakk. Anonymkode: 581de...1a9
piggrokken Skrevet i går, 08:08 #31 Skrevet i går, 08:08 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Men da kjenner du at nynningen er bra for hjernen . Det har en beroligende virkning. Kanskje om du snakker med noen som kan hjernen så finner du en annen måte å takle stresset på. Og jeg sier det ikke negativt for jeg vet hvor viktig det kan være å finne metoder som holder stresset i sjakk. Anonymkode: 581de...1a9 Forstår det, men det funker for meg, og da ett menneske klager på nesten 25 år, ser jeg ikke noe problem med det. Hadde jeg sunget høyt, så andre hadde blitt forstyrret, hadde jeg gjort noe med det. FYI: Den personen som klagde på meg, gjorde det kun for å klage på noe.
Nuttery Skrevet i går, 15:04 #32 Skrevet i går, 15:04 Vi satt 6 stk på samme kontor og hadde en kollega som sang konstant. Holdt på å få nervesammenbrudd til slutt. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:08 #33 Skrevet i går, 15:08 Nynning synes jeg bare er koselig , høy sang derimot er jeg ikke så fan av Anonymkode: f2010...faa
AnonymBruker Skrevet i går, 15:18 #34 Skrevet i går, 15:18 Jeg tenker at det kommer veldig an på situasjon og arbeidsplass. En som jobber i barnehage er det jo hyggelig at synger og nynner til barna mye av dagen. I et kontorlandskap eller tilsvarende der det i utgangspunktet er stille, og det forstyrrer andres konsentrasjon når det synges/nynnes, så er det helt uakseptabelt. Anonymkode: ebe25...286 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:43 #35 Skrevet i går, 15:43 piggrokken skrev (7 timer siden): Forstår det, men det funker for meg, og da ett menneske klager på nesten 25 år, ser jeg ikke noe problem med det. Hadde jeg sunget høyt, så andre hadde blitt forstyrret, hadde jeg gjort noe med det. FYI: Den personen som klagde på meg, gjorde det kun for å klage på noe. Jeg tror ikke den personen klaget for å klage på noe, for de aller fleste synes det er irriterende, og tror kanskje det er et autistisk trekk og tør ikke å si ifra. Nordmenn er altfor konfliktsky. Hvis du er klar over at du nynner og synger, hvorfor kan du ikke da slutte? Anonymkode: c2bf2...e9a
piggrokken Skrevet i går, 20:07 #36 Skrevet i går, 20:07 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror ikke den personen klaget for å klage på noe, for de aller fleste synes det er irriterende, og tror kanskje det er et autistisk trekk og tør ikke å si ifra. Nordmenn er altfor konfliktsky. Hvis du er klar over at du nynner og synger, hvorfor kan du ikke da slutte? Anonymkode: c2bf2...e9a Vel, personen som klaget var... veldig spesiell, la oss si det slik. Absolutt alle var imot henne, mente hun, og vi var grunnen til at jobben hennes ble utført dårlig. Til og med sjefen min på den tiden - en person som var grunnleggende ufyselig mot meg forsvarte meg i den saken. Jeg kan sikkert stoppe om jeg vil, men det er sånn jeg takler mye stress. Dessuten hører de færreste det også. Du skal være ganske nær meg for å høre at jeg synger. Jeg tror folk hadde sagt fra om dette var irritasjonsmoment for de. Iallefall mer enn en gang på 24 år og jeg har jobba med ganske mange rare folk oppigjennom årene (men ingen er så rar som meg da 😀)
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #37 Skrevet 14 timer siden piggrokken skrev (9 timer siden): Vel, personen som klaget var... veldig spesiell, la oss si det slik. Absolutt alle var imot henne, mente hun, og vi var grunnen til at jobben hennes ble utført dårlig. Til og med sjefen min på den tiden - en person som var grunnleggende ufyselig mot meg forsvarte meg i den saken. Jeg kan sikkert stoppe om jeg vil, men det er sånn jeg takler mye stress. Dessuten hører de færreste det også. Du skal være ganske nær meg for å høre at jeg synger. Jeg tror folk hadde sagt fra om dette var irritasjonsmoment for de. Iallefall mer enn en gang på 24 år og jeg har jobba med ganske mange rare folk oppigjennom årene (men ingen er så rar som meg da 😀) Tenk på alle som ikke har turt å si fra til deg! Anonymkode: 24b32...39f
piggrokken Skrevet 14 timer siden #38 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tenk på alle som ikke har turt å si fra til deg! Anonymkode: 24b32...39f Tenker hardt, men kommer ikke på noen😀 Ble spurt om å synge en sang på jobben for noen dager siden, og sang en versjon av denne: De ble lettere sjokkert ja, men likte det. Sangen heter "Takk far, marskalk Kim il Sung" (gamsahabnida daewonsu Kim il Sung, dongji) Og, ja jeg kan koreansk. Betaler du meg nok, kan jeg komme på jobben din og synge for dine kollegaer også 😉
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Skrevet 11 timer siden piggrokken skrev (2 timer siden): Tenker hardt, men kommer ikke på noen😀 Ble spurt om å synge en sang på jobben for noen dager siden, og sang en versjon av denne: De ble lettere sjokkert ja, men likte det. Sangen heter "Takk far, marskalk Kim il Sung" (gamsahabnida daewonsu Kim il Sung, dongji) Og, ja jeg kan koreansk. Betaler du meg nok, kan jeg komme på jobben din og synge for dine kollegaer også 😉 Så klart vet du ikke om alle som ikke har sagt fra til deg. Anonymkode: 24b32...39f
piggrokken Skrevet 10 timer siden #40 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Så klart vet du ikke om alle som ikke har sagt fra til deg. Anonymkode: 24b32...39f Du har rett som vanlig, men som jeg sa, sjefen min likte det, og hun likte meg ikke i det hele tatt. Jeg tviler på at mange var imot det, om det var det, ville jeg hørt det, for jeg hørte alle mulige anklager mot meg. Men selvsagt, du som ikke var der, vet jo dette mye bedre enn meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå