Gå til innhold

Kollega som synger på jobb: Irriterende eller koselig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere har nok en kollega som nynner og synger på jobb 🎤🎶

Hva tenkes om det: Bare hyggelig, eller forstyrrende? 

Selv synes jeg det er forstyrrende. Men selvsagt, fint at folk er i godt humør, synes bare det blir too much. 

Anonymkode: 6c480...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig forstyrrende og irriterende😅 

Anonymkode: 5e9ea...1b5

• Liker 8
Skrevet

Forstyrrende og irriterende

Anonymkode: 076f2...9d2

• Liker 3
Skrevet

Nynning er koselig. Høylytt er irriterende. 

Anonymkode: 640b5...fea

Skrevet

Hyggelig, så lenge det ikke er veldig høyt. 

Anonymkode: 330ea...770

Skrevet

Spørs vel hvilken jobb man har. Hvis man sitter i åpent kontorlandskap og skal konsentrere seg, da er det forstyrrende og irriterende. Driver man med renhold, butikk eller andre mer praktiske oppgaver så kan det sikkert være hyggelig. Så fremt man liker kollegaen sin iallfall 😅

Anonymkode: 17aac...9f2

• Liker 5
Skrevet

Har en kollega som nynner mye. Synes det er koselig. Men hun nynner mye på julesanger. Fint det, men når det er typ mai, synes jeg det er litt unødvendig😂

Anonymkode: 787f0...fc0

Skrevet

Hadde en gang en leder som hadde en slags discokule (en kule med lys i mange farger, som snurret på seg) på kontoret. Noen ganger når en gikk forbi, særlig før alle andre kom, stod hun der og sang og danset. Det gjorde meg så glad 😄Men jeg kunne jo tross alt gå videre. 

Skrevet

Huff, har heldigvis ingen sånne her. Hadde vært ekstremt irriterende. 

• Liker 3
Skrevet

Ekstremt forstyrrende og irriterende. Akkurat som plystring.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spørs vel hvilken jobb man har. Hvis man sitter i åpent kontorlandskap og skal konsentrere seg, da er det forstyrrende og irriterende. Driver man med renhold, butikk eller andre mer praktiske oppgaver så kan det sikkert være hyggelig. Så fremt man liker kollegaen sin iallfall 😅

Holdt på å skrive det samme, når jeg så din kommentar.. 
Jobber i åpent landskap, (vi er ca 50 stk) og dette hadde irritert meg skikkelig! Vi er så mange og det er så mye støy hele tiden, noe som er helt greit egentlig, de fleste har hodetelefoner på, men om noen hadde nynnet/sunget hadde personen blitt ‘’drept med blikk’’…. 😂

Anonymkode: 00d06...864

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Flere har nok en kollega som nynner og synger på jobb 🎤🎶

Hva tenkes om det: Bare hyggelig, eller forstyrrende? 

Selv synes jeg det er forstyrrende. Men selvsagt, fint at folk er i godt humør, synes bare det blir too much. 

Anonymkode: 6c480...1f3

Hadde blitt slitsomt for min del.

Anonymkode: ecd34...594

Skrevet

Jeg gjør ikke noe av det når det er håndverkere som er i huset mitt og jeg ikke jobber selv, men hadde det vert min kollega på kontorjobben min som stadig nynnet og plystret gjennom hele dagen hadde jeg blitt sliten og hatet det intenst😅 

Anonymkode: c3438...617

• Liker 1
Skrevet

Koselig 

Anonymkode: fdea3...968

Skrevet

kommer an på stemmen... 

Anonymkode: e743f...0bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette! På jobben min hadde det bare vært hyggelig :) Hadde jeg derimot jobbet på kontor hadde jeg nok fantasert om å vri hodet av personen 😅

AnonymBruker
Skrevet

Vel, på nåværende jobb i åpent kontorlandskap - drit irriterende.

På forrige jobb på bondegård - kjempehyggelig, og vi var flere som gjorde det. Dyra likte at vi sang 😊

Anonymkode: cca37...fca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åpent landskap er irriterende samme hva folk driver med der.

Anonymkode: 990dd...195

AnonymBruker
Skrevet

Jobber på demensavdeling så har synges det i alle kriker og kroker. Viktig hjelpemiddel😅

Anonymkode: cc97c...060

Skrevet

For min del tenker jeg at mengden avgjør, på en måte 😅 Er det en kollega som nynner litt innimellom, typ i lunsjen eller en gang om dagen - det er ok og kan være hyggelig. Er det konstant nynning, plystring og sang, absolutt ikke greit! Spesielt ikke om man har en jobb hvor man må konsentrere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...