AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:16 #21 Skrevet søndag kl. 16:16 Det jeg har satt mest pris på er fancy sjokolade. Syns det med det håndskrevne kortet hørtes fantastisk ut, er det noe man savner når ting går nedover er det å bli sett og satt pris på. Anonymkode: e8613...92e 1
-venter- Skrevet søndag kl. 16:25 #22 Skrevet søndag kl. 16:25 To timer avspasering siste dag før jul og kort m/konfekt? 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:38 #23 Skrevet søndag kl. 18:38 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skapene mine tyter over av termokopper og termoser - har ikke kjøpt en eneste av de selv… Trodde de fleste hadde det slik? Generisk gave som har vært mye brukt hos lag/foreninger/bedrifter. Anonymkode: 982f8...26a Jepp, har vært en del av det. Jeg har aldri brukt noe av det. Anonymkode: ea67a...eb7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:43 #24 Skrevet søndag kl. 18:43 Syns helt genialt det mannen får gavekort på rema 1000 Sønnen pleier å få et universal gavekort Anonymkode: b38ba...590
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:44 #25 Skrevet søndag kl. 18:44 Mine får gavekort på matbutikken. 5 000 siden det er grensen på at den blir skattefri. Anonymkode: 9bb25...3d8
Stjertmeis Skrevet søndag kl. 18:47 #26 Skrevet søndag kl. 18:47 Veldelig formål eller en felles julelunsj ville holdt i lange baner for meg. Synes det er unødvendig at bedrifter skal kjøpe materielle ting og bidra til merforbruk "bare fordi". Har vært i arbeidslivet i drøye 10 år og aldri fått julegave (til meg). Forrige arbeidgiver ga til veldedig formål. Innen en dato kunne alle ansatte foreslå organisasjoner, og deretter var det en periode vi alle kunne stemme over forslagene. Dette synes jeg er en fantastisk løsning 😊 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:53 #27 Skrevet søndag kl. 18:53 Gavekort på mat⭐️🌲⭐️ Anonymkode: 4b030...9d1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:53 #28 Skrevet søndag kl. 18:53 Noe god kaffe og noen få eksklusive sjokoladebiter. Håndskrevet kort er flott! Anonymkode: b3ea8...78e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:54 #29 Skrevet søndag kl. 18:54 Brunello skrev (7 timer siden): Dersom jeg hadde jobbet i en liten bedrift som sliter, ville jeg satt mest pris på at bedriften droppet julegaver. Enig! Anonymkode: 05fbc...1ae 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:38 #30 Skrevet søndag kl. 20:38 Den julegaven jeg fått fra jobb som jeg har blitt mest glad for, er tykke og gode ullsokker. Ting med logo er no-no. Heller ikke termokopper, har allerede mange og ingen av dem går i oppvaskmaskinen og blir defor ikke brukt. Anonymkode: b234b...796 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #31 Skrevet 16 timer siden -Tenker gavekort på 300kr + er ok. Er det under kan man godt kjøpe en gave i stedet. Husk at gavekort bør kunne brukes flere steder, og bør kunne brukes på nærmeste senter. -Gavepose med diverse som te, kaffe, en boks god kakao, sjokolade, spekepølser, brente mandler eller annet innpakket, en god flaske juice/alkoholfritt. Anonymkode: 19bc9...8fd
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #32 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 12.14): Hva ville du likt å få i julegave fra jobben, hvis du jobbet fulltid i en liten bedrift med litt anstrengt økonomi, og alle som jobber der er klar over situasjonen? PS. Hvis du skal svare penger eller gavekort, fint om du sier beløp. Jeg har fått ansvar for julegavene i år, og vil gjerne finne noe som gleder mest mulig. Det kan gjerne være en kombinasjon av flere ting. Anonymkode: 85cc8...257 Lønnsøkning og en sjokolade 🤣 Anonymkode: c71bf...89f
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Skrevet 15 timer siden Gavekort i matbutikk, til et kjøpesenter eller til Vinmonopolet. Matkurver kan være fint til meg, men mange har jo allergier, intoleranser eller dietter som gjør at mye i en slik kurv blir uspiselig, så det er litt risky. Av all gaver jeg har fått på ulike jobber opp gjennom tror jeg fjorårets var den beste; gavekort på 2000,- til Vinmonopolet. Helt topp, da jeg ikke tar meg råd til vin altfor ofte da jeg har litt dyr smak. 😂 Denne gaven falt i smak hos samtlige, for de aller fleste drikker et eller annet med alkohol, om det er vin, brennevin eller øl og så finnes det jo også alkoholfritt å velge i. En kollega med dårlig råd brukte sitt gavekort å kjøpe gaver til andre og var fornøyd med det. Anonymkode: b8d1e...8b7 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Skrevet 15 timer siden Brunello skrev (På 23.11.2025 den 12.30): Dersom jeg hadde jobbet i en liten bedrift som sliter, ville jeg satt mest pris på at bedriften droppet julegaver. Samme her. Eventuelt om pengene man tenker skulle gått til gaver heller ble brukt på en hyggelig julelunsj der alle samles. Anonymkode: 35dfb...06b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #35 Skrevet 14 timer siden Har ikke fått på flere år. De "sparer" og "gir bort til andre".... sikkert. Anonymkode: 1b47d...523 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Skrevet 6 timer siden En fridag i romjula, som vi selv kunne bestemme. Dette fikk vi i gave da jeg var ansatt hos UiO. Gull verdt, en ekstra feriedag, altså. Men dette går kun hvis det ikke er så travelt i denne perioden.... Anonymkode: 779ca...fe1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå