AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje er det korttenkt. Det tar jo ikke roten til problemet. Jeg får helt noia når leder sender meg melding og lurer på om jeg er tilbake i morgen.. Føler liksom presset og var innstilt på å ringe i morgen. Men man trenger kanskje ikke ringe for hver dag? Anonymkode: 321d0...104 Hos oss må man ringer hver dag når vi tar egenmelding, men hvis vi har fått sykemelding så ringer man bare for å gi beskjed om at man er sykemeldt og hvor lenge man er sykemeldt. Blir man lengre sykemeldt så er det også greit å gi beskjed til arbeidsgiveren. Anonymkode: 32b25...be4 1
Strigiformes Skrevet 4 timer siden #22 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kanskje er det korttenkt. Det tar jo ikke roten til problemet. Jeg får helt noia når leder sender meg melding og lurer på om jeg er tilbake i morgen.. Føler liksom presset og var innstilt på å ringe i morgen. Men man trenger kanskje ikke ringe for hver dag? Anonymkode: 321d0...104 Håper du har fått sykmelding av legen?
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kanskje er det korttenkt. Det tar jo ikke roten til problemet. Jeg får helt noia når leder sender meg melding og lurer på om jeg er tilbake i morgen.. Føler liksom presset og var innstilt på å ringe i morgen. Men man trenger kanskje ikke ringe for hver dag? Anonymkode: 321d0...104 Ja, det er korttenkt. For selv om du tar noen dager nå og får hentet deg litt inn så vil jo det samme igjen og igjen frem til du faktisk tar tak i problemet. Anonymkode: 09cb4...0c9
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #24 Skrevet 46 minutter siden Strigiformes skrev (3 timer siden): Håper du har fått sykmelding av legen? Nei, jeg tar egenmelding ut uka. Ble selvfølgelig halvveis presset til å oppgi sykdomsgrunn da jeg ringte i morges. Så da bare buset jeg ut med noe som man ikke kan få 2 ganger på kort tid. Så om jeg faktisk får dette på jobb, er jeg i deep shit. Bokstavelig talt. Gruer meg allerede til jobb på mandag. Vet det blir stressende situasjoner og bråk jeg ikke håndterer. Anonymkode: 321d0...104
Strigiformes Skrevet 39 minutter siden #25 Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg tar egenmelding ut uka. Ble selvfølgelig halvveis presset til å oppgi sykdomsgrunn da jeg ringte i morges. Så da bare buset jeg ut med noe som man ikke kan få 2 ganger på kort tid. Så om jeg faktisk får dette på jobb, er jeg i deep shit. Bokstavelig talt. Gruer meg allerede til jobb på mandag. Vet det blir stressende situasjoner og bråk jeg ikke håndterer. Anonymkode: 321d0...104 Dette høres ikke bra ut. Mange varme tanker til deg ❤️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå