AnonymBruker Skrevet 22. november 2025 #1 Skrevet 22. november 2025 Nettstedet Finn.no gjør meg stressa fordi jeg må stadig innom for å se etter en ting jeg skal kjøpe. Er jeg kun noen minutter for sent så er det solgt alt. Så hvordan løser dere dette? Hjelper ikke å trykke på lagre søk når jeg uansett må sitte på nettet. Får ikke gjort noe annet om dagene. Har holdt på i tre måneder nå og merker at jeg er mere stressa. Er det vanlig å ha det sånn? Anonymkode: f3fc9...291
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #3 Skrevet 23. november 2025 Capazitet skrev (4 timer siden): Hvorfor må du kjøpe tingen brukt? Er en ting som jeg ønsker. Anonymkode: f3fc9...291
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #4 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er en ting som jeg ønsker. Anonymkode: f3fc9...291 Men kan du ikke kjøpe den ny? Anonymkode: 15bbd...6bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2025 #5 Skrevet 24. november 2025 Finn-appen på telefonen din, og autosøk med pushvarsel er den beste løsningen for deg. Jeg er også fra tid til annen på jakt etter saker som blir solgt kjapt, og da snakker vi ikke om minutter men sekunder etter at pushvarsel er sendt. Og i disse tilfellene får selger gjerne et titalls meldinger i løpet av ekstremt kort tid. Og så skal du få et lite stalltips som faktisk fungerer oftere enn man skulle tro: Når varselet kommer på telefonen sender du umiddelbart en superkort melding. "Hei, jeg" Og så skriver du en oppfølgermelding der du fortsetter meldingen «betaler 2300 kr på forskudd m vipps. Mvh xxx» hvis varen koster f.eks 2000 kr. Det du oppnår da er at din melding (den andre der du viser at du gjerne betaler litt mer) er den aller første selgeren mottar og ser, og selgeren ser at du til og med betaler litt ekstra. Dette er en nesten sikker vinner. Det å starte med å skrive lange hyggelige meldinger som første melding fungerer dessverre ikke i disse tilfellene – da har selger allerede fått to-tre andre meldinger før din, og psykologisk så selger vi gjerne til første melder. Anonymkode: 4111c...c68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå