AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:18 #1 Skrevet lørdag kl. 21:18 Gjør du det? Anonymkode: 8f9ca...6da
Krist1an Skrevet lørdag kl. 21:23 #3 Skrevet lørdag kl. 21:23 Når det står å går på maks så ja, i normal modus gjør jeg ikke det. 1
aksase Skrevet lørdag kl. 21:32 #4 Skrevet lørdag kl. 21:32 Hører det når det er stille. Har tidsstyring på det, så senker viftehastigheten automatisk om natten slik at det ikke forstyrrer nattesøvnen. Kjører nesten aldri over 70% på vifter, og ca 50% om natten. På mer enn 70% blir det merkbart med støy. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:39 #5 Skrevet lørdag kl. 21:39 Nei. Det skrur opp på high når jeg dusjer (fuktsensor), og det skrur opp når kjøkkenviften går for å utligne trykk. I disse to situasjonene hører jeg det, men det er ikke noe jeg egentlig legger merke til. Tror ikke man skal høre det, iallefall ikke om man ikke hører etter. Anonymkode: 48267...8a9
Abra Skrevet lørdag kl. 21:45 #6 Skrevet lørdag kl. 21:45 Ja, høyfrekvent lyd hele tiden. Irriterende 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:41 #9 Skrevet søndag kl. 11:41 Bare hvis den står på max, men det setter jeg bare på i helt spesielle tilfeller. Hører ingenting når den står på normal, med mindre boddøra (der aggregatet står) står åpen. Anonymkode: fd7ee...28c
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:42 #10 Skrevet søndag kl. 11:42 Når det er stille hører jeg det, ja. Jeg synes det er verre med kjøleskaplydene som kommer av og til, men det er jo bare litt irriterende. Anonymkode: a4a03...701
Fiin Skrevet søndag kl. 15:30 #11 Skrevet søndag kl. 15:30 Ja, og det er ekstremt plagsomt. Jeg bor i en liten leilighet, og anlegget er inne på en liten bod omtrent midt i leiligheten.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:29 #12 Skrevet søndag kl. 17:29 Jeg er veldig sensitiv mot lyd, og merket det godt da vi flyttet fra nytt hus til gammelt hus uten ventilasjonsanlegg. Tenkte ikke over hvor mye støy anlegget lagde når vi bodde der, men merket det veldig godt etter vi hadde flyttet og vi ikke lengre hadde den evige susingen. Anonymkode: 39e75...7a2
Stormur Skrevet søndag kl. 17:31 #13 Skrevet søndag kl. 17:31 Nei, ikkje på normalt modus. Eg er veldig lydsensitiv. Når det går på full guff, høyrer eg ein liten suselyd. Enebolig.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:35 #14 Skrevet søndag kl. 17:35 Ja, det gjør jeg. Går med konstant øresus. Det piper også på kjøkkenet. Anonymkode: ed357...d4e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:42 #15 Skrevet søndag kl. 17:42 Hører bittelitt lyd på kjøkken og bad, der det er "utsug". Det tekniske rommet er i underetasjen, så hører ikke noe av det i den etasjen vi er mest. Har bare vaskerom, kjellerstue, stor bod og flere gjesterom nede. Er nok litt lyd på teknisk rom, for det er også hele anlegget til jordvarmen som varmer opp gulvene i huset. Anonymkode: 50c32...926
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:23 #16 Skrevet søndag kl. 20:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): , og merket det godt da vi flyttet fra nytt hus til gammelt hus uten ventilasjonsanlegg. Tenkte ikke over hvor mye støy anlegget lagde når vi bodde der, men merket det veldig godt etter vi hadde flyttet og vi ikke lengre hadde den evige susingen. Anonymkode: 39e75...7a2 Samme her - tenkte sjelden over det da jeg bodde i relativt nytt hus med balansert ventilasjonsanlegg, men etter å ha flyttet til nytt (eldre) hus tenker jeg oftere at her er det helt stille 😅 Men kan altså ikke si det var plagsomt med lyden i forrige hus heller. Anonymkode: 9bd29...02e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:37 #17 Skrevet søndag kl. 20:37 Hører selve anlegget, som står i bod ved siden av soverommet. Men ikke susing i andre rom annet enn når det står på max. Anonymkode: 54946...9a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå