Gå til innhold

Har noen som "snoker" på storyene mine, legge ut en story med navnet deres på?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2025 den 8.46):

Jeg forstår litt hvordan du tenker, TS. Selv om storyen er offentlig, har de jo aktivt søkt deg opp for å se om du har lagt ut noe nytt, siden du ikke er venn med dem. Det er litt weird, og de har kanskje et oppheng i deg da siden det skjer hver gang. Men som andre sier, offentlig er offentlig😬

Anonymkode: 6d1c9...ca8

Neida. Er det på snap og de har vært venner før, så får de opp offentlige stories på utforsk. Blokkerer man de så slipper man det. 

Anonymkode: 9ab5e...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å blokke de i stedet bare…

Anonymkode: 916fd...b66

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Uff, du vet han er ekstremt sjalu og utro, og du syns mest synd på henne, så derfor tenker du at det hadde vært gøy å ‘’lage litt drama’’???

Uff, gjett hvem som får gjennomgå av det???? 
Henne som du sier du synes SYND på, som er sammen med han…. Du vet jo selv hvordan det er å være sammen med han? Han har nok temperament så det holder også.. 

Altså bare at du tenker tanken på å ‘’lage litt drama’’ mellom dem, er ganske trist å tenke på… Har hun ikke nok drama tenker du? Hun du sier du synes synd på?

Hun må komme seg vekk!

Anonymkode: c04df...10f

Skrevet

På insta ser jeg SÅ mange storyer til folk jeg ikke kjenner eller har søkt opp. De dukker bare opp. Det dukker opp folk min bror følger eller kjenner. Det er veldig random. Jeg søker det ikke opp, men hvis det er interessant eller det går for fort så ser jeg den til og med to ganger. Og da tror algoritmen at DETTE liker hun, gi henne MER!!!

Anonymkode: e5912...e7b

Skrevet

Uff, du vet han er ekstremt sjalu og utro, og du syns mest synd på henne, så derfor tenker du at det hadde vært gøy å ‘’lage litt drama’’???

Uff, gjett hvem som får gjennomgå av det???? 
Henne som du sier du synes SYND på, som er sammen med han…. Du vet jo selv hvordan det er å være sammen med han? Han har nok temperament så det holder også.. 

Altså bare at du tenker tanken på å ‘’lage litt drama’’ mellom dem, er ganske trist å tenke på… Har hun ikke nok drama tenker du? Hun du sier du synes synd på?

Korrigerer meg selv: Ser du har skrevet Action og ikke drama.. 

Skrevet

Hun må komme seg vekk!

Anonymkode: c04df...10f

Ja, enig i det… Men da er ikke måten å ‘’hjelpe’’ henne på å henge hun/ dem ut… ❤️

Det er jo drit vanskelig å komme seg bort fra sånne forhold,😭 Og umulig å vite hvor sint han kan bli om du hadde hengt de ut, kanskje han reagerer med å bli enda mer kontrollerende og nekter/eller får henne til å ikke ha some lengre, for han føler han er satt i dårlig lys? Eller han bruker det som bekreftelse på at det han har sagt om deg er sant? Du må jo være ‘’crazy’’ for å henge ut folk sånn liksom.. 

Altså, ut fra hvor sjalu og kontrollerende han er og hvor nedbrutt hun er, så uansett er det en veldig dårlig idé, tenker jeg…

Uff, får helt vondt av henne❤️‍🩹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...